کد خبر: ۷۴۰۱۶

حکیم مهر: یک واحد قصابی متخلف در اردبیل بدلیل مخلوط کردن آلایش مرغ با گوشت فاسد و فروش آن به صورت گوشت چرخ کرده به مردم پلمب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صداوسیما، «علی رحیمی‌آذر» مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در پی بازدید و نظارت بر نحوه فعالیت واحد‌های اقتصادی در قالب گشت مشترک تعزیرات، از یک واحد قصابی در شهر اردبیل مقدار ۷۲ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: بازرسان همچنین موفق شدند از ۲ دبه بزرگ پلاستیکی موجود در این قصابی که روی آن با پتو پوشیده شده بود، در مجموع ۱۸۰ کیلوگرم آلایش مرغ کشف و ضبط کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: بازرسان در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که این قصابی متخلف آلایش مرغ را با گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته و فاسد مخلوط و به صورت چرخ کرده به مردم عرضه می‌کرد.

رحیمی آذر با بیان اینکه آلایش مرغ و گوشت تاریخ مصرف گذشته کشف شده در این قصابی معدوم شد، اضافه کرد: این قصابی متخلف با نصب پارچه به مدت ۱۰ روز پلمب شد.

وی بیان کرد: این واحد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مردم توصیه کرد، هنگام خرید گوشت علاوه بر توجه به مهر آبی رنگ بازرسی بهداشتی دامپزشکی، از خرید گوشت چرخ کرده‌ای که در حضور مشتری چرخ نشده خودداری کرده و در صورت ضرورت گوشت‌های چرخ کرده‌ای که طبق ضوابط بهداشتی دامپزشکی تهیه و بسته بندی شده است، بخرند.



نظر شما
ادامه