کد خبر: ۷۳۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف‌آباد گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، در پی گزارشات واصله مبنی بر کشتار و بسته بندی غیر مجاز گوشت قرمز در یک مکان کاملا غیر بهداشتی، کارشناسان این شبکه با رصد و زیر نظر قرار دادن محل مذکور، و با هماهنگی با مراجع قضایی مقدار ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف، کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، «دکتر فضل‌اله صالحی» افزود: با توجه به غیر مجاز بودن این مکان و شرایط غیر بهداشتی و نامناسب نگهداری و بسته بندی فرآورده های خام دامی، محل مذکور برای رسیدگی قضایی توسط شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد پلمب گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از مردم درخواست کرد، فرآورده های خام دامی خود را تنها از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی و با مهر و لیبل و بسته بندی مورد تایید دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی اعم از کشتار و بسته بندی غیر مجاز با سامانه ۱۵۱۲ تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غریب آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
0
0
درود . متاسفانه در استان اصفهان با تعدد شهرستانی بالا گویا امکان نظارت همه جانبه بر مواد خام پروتئینی وجود نداره ؟!! واقعا تعجب آوره.
متاسفانه دام های حذفی ، و اصطلاحا کاردی رو به زرین شهر و نجف آباد و ... می برند و بعد از کشتار تحت عنوان گوشت منجمد به استان‌های هم جوار به فروش می رسانند .
نظر شما
ادامه