کد خبر: ۷۳۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور با سفر به ابرکوه و حضور در مناطق صعب العبور، پای درد و دل عشایر این منطقه نشست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سیدمحمد آقامیری» با بیان این که یک‌چهارم گوشت کشور توسط عشایر تولید می‌شود، گفت: عشایر، سربازان مخلص، بی‌ادعا و سختکوش نظام هستند که کمترین خواسته را در طول این ۴۰ سال داشتند و با مشکلات و امکانات حداقلی دست از تولید بر نداشته‌اند.

وی با بیان این که این قشر از جامعه مستحق خدمات بسیار بیشتر از این هستند، افزود: آنها با مشکلات ساختند اما دست از حمایت برنداشتند بدین ترتیب در راستای کنترل، پیشگیری، مبارزه و ریشه‌کنی انواع بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های مشترک دام و انسان، این خدمات را از عشایر آغاز کردیم و خدمت به این قشر زحمت کش را افتخار خود می‌دانیم .

لازم به ذکر است دکتر سیدمحمد آقامیری، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز بعد از شنیدن دغدغه دامداران قول مساعد داد که از تمام ظرفیت برای پیگیری و رفع مشکلات عشایر استفاده خواهد کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
"عشایر، سربازان مخلص، بی‌ادعا و سختکوش نظام هستند که کمترین خواسته را در طول این ۴۰ سال داشتند و با مشکلات و امکانات حداقلی دست از تولید بر نداشته‌اند"
از این سخنان استنباط میگردد که 40 سال است در حق آنها ظلم شده است و از خدمات دامپزشکی کاملاً محروم بوده اند و اکنون با فروش گوشت کیلویی 500000 تومان دنیا برایشان بهشت شده است !!!!!
نظر شما
ادامه