کد خبر: ۷۲۹۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر:  سازمان دامپزشکی کشور از تأثیرگذارترین سازمان ها در زندگی مردم است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «حجت الاسلام دکتر سید اسماعیل حسینی‌مقدم»، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با «دکتر حسن بهرام نیا» استاندار ایلام، با اشاره به گسترش دامنه مصرف غذایی بر لزوم رعایت موازین بهداشتی و امنیت غذایی تأکید نمود.

وی گفت: رعایت موازین شرعی ذبح،  مستلزم فرهنگ سازی است و استفاده از ظرفیت صداوسیما، روحانیت معزز و جامعه پزشکی حوزه دامپزشکی در تحقق این مهم راهگشا است .

 استاندار ایلام تصریح نمود: نظارت ‌ها و کنترل دامپزشکی در حوزه‌های مختلف منجر به پایداری تولید و اقتصاد پایدار می‌شود که نقش بسزایی در تضمین سلامت جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدار، سازمان دامپزشکی را یکی از تأثیرگذارترین سازمان های کشور در زندگی مردم عنوان کرد و گفت: عمده وظایف سازمان دامپزشکی رساندن غذای سالم به مردم از نظر بهداشتی و شرعی است.

لازم به ذکر است که دراین جلسه «حجت الاسلام بازیار» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و «دکتر عموزاده» رئیس سازمان جهاد استان نیز حضورداشتتد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
1
باسلام
بنظر ریاست محترم سازمان با استاندار محترم دیدار داشتند بهتر بود
تا جایگاه هرکس حفظ شود انشاءالله
حاج آقا با امام جمعه محترم دیدار داشتند معقول تر بود
یادمه حاج آقا در زمان ریاست قبلی هم فعال بودند و کارهای بزرگی انجام دادند سایه اتون مستدام
ناشناس
|
France
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
1
چرا فکر میکنید انقدر مهم هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
0
سازمان فقط تاثیر گذار ترین سازمان کشور توی زندگی دامپزشک هاست، به تنهایی جوری زندگیمونو خراب کرده که هیچ ارگان دیگه ای نمیتونه اونجوری خراب کنه
نظر شما
ادامه