کد خبر: ۷۲۷۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: طی حکمی از سوی مدید کل دامپزشکی مازندران، «دکتر عمادی جمالی» به سرپرستی اداره دامپزشکی ساری منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر محمد حسن گلپایگانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران طی حکمی «دکتر سید سبحان عمادی جمالی» رییس اداره مبارزه با بیماریهای دامی دامپزشکی استان را با حفظ سمت به سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستان ساری منصوب کرد.

آیین معارفه سرپرست جدید اداره دامپزشکی ساری صبح روز چهارشنبه 14 دیماه با حضور «دکتر فیاضی» معاون سلامت، «مهندس وفایی نژاد» رییس حراست، «دکتر طالب زاده» بازرس معتمد، «مهندس ذاکریان» مسئول پیگیریهای ویژه، «باکویی» روابط عمومی و پرسنل اداره دامپزشکی ساری در محل این اداره برگزار شد.

فیاضی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «دکتر کبیری» که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود، «دکتر عمادی جمالی» را از چهره های علمی دامپزشکی معرفی کرد و اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همکاری مجموعه همکاران دامپزشکی ساری شاهد ارتقاء سطح بهداشتی و تامین امنیت غذایی مرکز استان که از جمله مهمترین وظایف دامپزشکی بعنوان یک دستگاه سلامت‌محور می باشد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات پیشگیرانه و مبارزه با بیماریهای دامی با اولویت بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان را از دیگر وظایف مهم دامپزشکی برشمرد و تصریح کرد با توجه به تجربه بسیار ارزنده و اقدامات اجرایی و عملیاتی خوبی که عمادی جمالی در طول دوران خدمتی خود داشته بدون شک در این بخش مهم هم با رهنمودهای کارشناسان ستادی و همکاری کارشناسان شهرستانی در این زمینه نیز شاهد موفقیت این اداره با توجه به مناطقی که تحت پوشش دارد خواهیم بود

شایان ذکر است دکترعمادی جمالی کارشناسی اداره دامپزشکی شهرستان نکا را در کارنامه خدمتی خود دارد که با حفظ سمت ریاست اداره مبارزه با بیماریهای دامی دامپزشکی استان، با حکم دکتر گلپایگانی عهده دار این مسئولیت شد.



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
3
9
همکار محترم جناب آقای دکتر عمادی
باسلام،
احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را در این جایگاه تبریک عرض نموده با عنایت به شایستگی و تجارب جنابعالی و استعانت از خداوند متعال شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر شماخواهیم بود. همچنین از آقای دکتر کبیری که چندین سال مشغول خدمت در این جایگاه بودند آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
3
6
با سلام
ضمن خداقوت جانانه به دکتر کبیری عزیز و تبریک به دکتر عمادی بزرگوار. برای هردو عزیز بهروزی و سلامت خواستارم. فقط یه نکته: عکس اول بسیار بدسلیقه و ... انتخاب شده. کاش دقت بیشتری در انتخاب عکس شایسته و درخور بشه. کاش ......!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
4
4
خسته نباشید خدمت دکتر کبیری و تبریک خدمت دکتر عمادی جوان و پرانرژی.
ناشناس
|
France
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
3
5
.............. ... دفتر مبارزه اینقد کار داره که ریس فرصت کار دیگه ایی نداره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
2
4
حکیم جان یه خبر انتصاب شهرستان و 60% نظر غیر قابل انتشار!!!!!!!!!!!، اونوقت 95% نظرات مربوط به ایثارگران رو نشر میدی!!!!! که انقدر باعث حجمه و بدبینی بشه!!! کمی انصاف هم خوبه. با خودت چند چندی؟؟؟؟!!!!!
نظر شما
ادامه