کد خبر: ۷۲۴۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و پلمب کارگاه بسته‌بندی و درج تاریخ مصرف جدید برای تخم‌مرغ‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «سرهنگ دوستعلی جلیلیان» به تشریح دو ماموریت پلیس شهر ری در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت:‌ ماموران پلیس شهرستان ری در راستای مبارزه با سوداگران مرگ از طریق منابع خبری از بارگیری و حمل یک محموله افیونی به سمت تهران و از آنجا به سمت شمال باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی از پلمب یک کارگاه تولید و بسته‌بندی تخم‌مرغ‌های تاریخ گذشته در  شهر ری خبر داد و گفت:‌ مدتی قبل از طریق منابع خبری و اطلاعاتی، گزارشی مبنی بر جمع‌آوری تخم‌مرغ های تاریخ مصرف گذشته از سطح بازار و جمع آوری آن در یک انبار متروکه در محدوده قلعه نو به پلیس اطلاع داده شد که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی شهرری با بیان اینکه افراد سودجو پس از جمع‌آوری تخم‌مرغ‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته از سطح بازار آن را به یک کارگاه متروکه انتقال می‌دادند، گفت:‌ این افراد در این کارگاه اقدام به چاپ تاریخ جدید و قراردادن تخم‌مرغ‌ها در بسته‌بندی جدید کرده و آن را در بازار توزیع می‌کردند.

جلیلیان با اشاره به انجام هماهنگی قضایی و اخذ مجوز عملیات گفت:‌ ماموران عملیات کلانتری در محل حاضر شده و در بازرسی از این واحد، حدود پنج هزار تخم مرغ تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند. همچنین دو نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند که پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود اعتراف کرده و گفتند که تخم‌مرغ‌ها با قیمتی کمتر از بازار به فروش می‌رساندند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تخم مرغ های کشف شده را بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال ارزیابی کردند، گفت: کارگاه مذکور نیز پلمب شده و تخم مرغ های کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل داده شدند. همچنین برای دو متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
1
تخم مرغ 90 هزار تومانی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
کاش یک نفر به وضعیت بسته بندی تخم مرغ در ........... رسیدگی می کرد
نظر شما
ادامه