کد خبر: ۷۲۴۰۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان گلستان در حکمی سرپرست مرکز ملی بررسی و تشخیص بیماری های اسب را منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی گلستان، «دکتر علی کاووسی» در حکمی «دکتر حسین مهینی» را به عنوان سرپرست مرکز ملی بررسی و تشخیص بیماری های اسب منصوب کرد.

در متن این حکم که روز شنبه 19 آذر ماه 1401 توسط «مهندس شربتی« معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی گلستان به وی اعطا شد آمده است:

 همکار گرامی جناب آقای دکتر حسین مهینی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) احتراماً نظر به تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مرکز ملی بررسی و تشخیص بیماری های اسب منصوب می شوید.

انتظار می رود با استفاده از جایگاه ویژه آن اداره با تعهد اخلاقی و حرفه ای از تمامی ظرفیت های شهرستانی و استانی برای تحقق سیاست های دولت مردمی و عدالت محور در چارچوب شرح وظایف و منشور کاری سازمان دامپزشکی تلاش نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده دارید از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

دکتر کاووسی

مدیر کل دامپزشکی استان گلستان

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
421176
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
1
8
یکم سلیقه خوبه ها. یک پرچم چروک با نوار چسب و منگنه چسبانده اید! میشد روی شاسی چاپ کرد و یا با یک قاب فیکس و شکیل نصبش کرد. به جای اون دوتا برگه ی تایپی با سایز فونت ناهماهنگ، یک تابلوی کوچک طلاکوب بگیرید و نصب کنید هزینه ای ندارد خواهشا وجه ی کار را درست نگاه دارید. بخدا افراد خارج از سازمان از روی همین چیزها و نشانه ها روی ما ارزش گذاری می کنند. هرچقدر هم باسواد باشیم با مدارک سطح بالا اتفاقا توقع بیشتر است
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
1
5
با سلام بهتر است اول این مرکز شروع به کار بکند بعد سرپرست و رییس مشخص بشه . ما در گلستان هستیم این مرکز اصلا هنوز ساختمانش آماده شده و هیچ خدمات و کاری ندارد که نیاز به رییس داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
بهتر است یک مسؤل داشته باشه و پیگیر روند اجرای پروژه باشد
غلامرضا مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
2
2
با سلام خدمت دوست و همکار عزیزم جناب دکتر مهینی
این انتصاب شایسته را خدمت شما و سایر همکاران در استان گلستان تبریک عرض میکنم.
امید است این مرکز تشخیصی در حوزه بیماری های اسب که در قطب صنعت اسب کشور واقع شده، از پتانسیل های تخصصی جناب دکتر مهینی با سابقه طبابت، جراحی و مدیریتی درخشان و همکاران محترمشان به بهترین شکل بهره ببرد و موجبات ارتقاء صنعت اسب را در کشور و منطقه فراهم سازد.
همچون گذشته، موفق باشید دکتر جان.
ارادتمند شما
دوست و همدانشگاهی قدیمی
نظر شما
ادامه