کد خبر: ۷۲۴
به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم میرساند: دامپزشکان مشمول قانون آموزش مداوم نیستند، بالاخص دانشجویان. آموزش مداوم مختص فارغ النحصیلان شاغل رشته های پزشکی وابسته به وزارت بهداشت است حال آنکه رشته دامپزشکی تحت پوشش وزارت علوم می باشد...
phypha_cong_19

حکیم مهر -  پایگاه اطلاع رسانی نوزدهمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران درباره شرکت دامپزشکان در این کنگره اطلاعیه صادر کرد.

 

متن اطلاعیه به این شرح است :

 

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم میرساند:
دامپزشکان مشمول قانون آموزش مداوم نیستند، بالاخص دانشجویان. آموزش مداوم مختص فارغ النحصیلان شاغل رشته های پزشکی وابسته به وزارت بهداشت است حال آنکه رشته دامپزشکی تحت پوشش وزارت علوم می باشد .

 

این درحالی است که دامپزشکان در این کنگره شرکت می کنند و در کمیته علمی کنگره هم اساتید دامپزشک حضور دارند. شایسته بود دامپزشکان شرکت کننده از امتیاز بازآموزی توسط سازمان نظام دامپزشکی بهره مند می شدند.

این روزها که بحث الحاق سازمان دامپزشکی کشور به وزارت بهداشت و تجمیع اختیارات آن سازمان و سایر سازمانهای ذیربط در سازمان غذا و دارو مطرح است ، این اطلاعیه هم گواه خوبی بر جدایی رشته و حرفه دامپزشکی از سنخ همسان خود می باشد.

 

گفتنی است این کنگره 12 تا 15 آبان ماه در تهران برگزار می شود. جهت بازدید از پایگاه اطلاع رسانی نوزدهمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به آدرس  http://www.phypha.ir/cong19/index.php?slc_lang=fa&sid=1 مراجعه نمایید.

 

 

 

 

نظر شما
ادامه