کد خبر: ۷۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
از آنجایی که اینجانب توفیق داشتم از نزدیک شاهد زحمات همکاران محترم شرکت کننده در طرح عرضه بهداشتی دام زنده در تهران باشم و کمابیش در جریان همین تلاشها و زحمات از سوی همکاران ارجمندمان در سایر استانها هستم صمیمانه به این جهت از آنان تشکر نموده و امیدوارم به سبب نظارت خیری که در روز عید سعید قربان انجام دادند در درگاه خداوند متعال مأجور باشند...

حکیم مهر -  مدیرمسئول حکیم مهر در پیامی از مسئولین و شرکت کنندگان در طرح عرضه و ذبح بهداشتی دام زنده به مناسبت عید سعید قربان تشکر کرد.

هر چند صدور پیام تقدیر از زحمات شرکت کنندگان در طرح نظارت بهداشتی عید سعید قربان و نظایر این مناسبت‌ها تکریم اعضاء جامعه دامپزشکی کشورمان است و البته کاری دشوار و مستلزم صرف هزینه نیست اما به رسم معمول، پیام تقدیری از سوی رئیس سازمان دامپزشکی و نهادهای مرتبط با تکیه بر ارج نهادن به تلاش و زحمات دامپزشکان و بازرسان گوشت در نظارت بر عرضه و ذبح بهداشتی دام به مناسبت عید سعید قربان منتشر نشده است.

این در حالی است دامپزشکان و بازرسین گوشت با شرکت در طرح نظارت بهداشتی به مناسبت عید سعید قربان موجبات تحقق اهداف نظارتی سازمان دامپزشکی و سلامت جامعه را فراهم نمودند و حتی در شرایط دشوار سرما و بارش برف و باران از دقایق ابتدایی بامداد روز عید قربان به خدمت رسانی مشغول بودند.

متن پیام دکتر محمد لطفی‎زاده بدین شرح است :

" بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیرخم به کلیه همکاران محترم ، لازم می‏دانم بدینوسیله از زحمات و کوشش فراوان مسئولین ارجمند و شرکت کنندگان معزز در طرح عرضه و ذبح بهداشتی دام زنده تشکر نمایم.

به یقین یکی از راه‎های افزایش شناخت جامعه از نقش و خدمات دامپزشکان، انجام نظارت صحیح بهداشتی در روز عید سعید قربان است و برپایی جایگاههای عرضه بهداشتی دام زنده و تجمیع معاینه قبل و بازرسی پس از ذبح در این جایگاهها این هدف را محقق می‎سازد.

تلاش و برنامه‎ریزی سازمان دامپزشکی کشور و به تبع آن ادارات کل و شبکه‎های دامپزشکی در استانها و شهرستانهای مختلف و نیز شهرداریها و سایر نهادهای مرتبط در روز عید سعید قربان موجب اعتماد بیشتر مردم و پرهیز از ذبح غیربهداشتی گردید که این امر موجب امتنان است.

از آنجایی که اینجانب توفیق داشتم از نزدیک شاهد زحمات همکاران محترم شرکت کننده در طرح عرضه بهداشتی دام زنده در تهران بخصوص در شرایط بسیار نامساعد جوی باشم و کمابیش در جریان همین تلاشها و زحمات از سوی همکاران ارجمندمان در سایر استانها هستم صمیمانه به این جهت از آنان تشکر نموده و امیدوارم به سبب نظارت خیری که در روز عید سعید قربان انجام دادند در درگاه خداوند متعال مأجور باشند.

دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

17 آبان 1390 "

 

 خبر مرتبط :

تصاویر / نظارت دامپزشکی در همدان به مناسبت عید قربان

تصاویر / نظارت دامپزشکی در مشهد به مناسبت عید قربان

فعالیت اداره کل دامپزشکی البرز در روز عید قربان + عکس

تصاویر / اقدامات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی در روز عید قربان

تصاویر / بازدید دکتر دستور از مرکز عرضه بهداشتی دام زنده در شیرخوارگاه آمنه

تصاویر / نظارت بهداشتی بر عرضه و ذبح دام زنده در استان تهران

اعلام آمار دام عرضه و ذبح شده به روش بهداشتی در تهران به مناسبت عید سعید قربان

تصاویر / حضور دکتر دستور در ستاد عید قربان

تصاویر / عرضه و ذبح بهداشتی دام در تهران

تصاویر / حضور دامپزشکان در جایگاههای مختلف عرضه بهداشتی دام زنده در تهران

گزارش تصویری / روز عرفه در مرکز عرضه بهداشتی دام زنده واقع در حکیمیه تهران چه گذشت؟

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
0
0
یکی از اقدامات قابل تقدیر شهرداری و سازمان دامپزشکی که در راستای ارتقای بهداشت عمومی و شناساندن حرفه دامپزشکی به عموم مردم هم هست، همین برپایی کشتارگاه های موقت است. برای همه همکاران آرزوی توفیق و سلامت دارم. خسته نباشید.
نظر شما
ادامه