کد خبر: ۷۲۰۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامپزشکی ساماندهی کشتارگاه های منطقه دشتروم بویراحمد را به عنوان یک ضرورت اجرایی کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «کیامرث حاجی زاده» ظهر شنبه در نشست ساماندهی کشتارگاه‌های استان، افزود: کشتار غیرمجاز دام در منطقه تنگاری بویراحمد را شاهدیم و در این منطقه یا باید کشتارگاه احداث و یا کشتار در کشتارگاه صنعتی یاسوج انجام شود

حاجی زاده با بیان اینکه مخالف معیشت مردم نیستیم، اظهار داشت: کشتار باید به صورت بهداشتی باشد.

وی افزود: دامپزشکی موظف است در یک فرصت زمانی یک ماهه کشتار در تنگاری را ساماندهی کند، ضمن اینکه جلسات کارگروه ساماندهی کشتارگاه‌ها هر ماه برگزار و مشکلات رفع شود.

معاون عمرانی استاندار گفت: به لحاظ اعتباری با توجه به تحریم‌ها مشکلاتی وجود دارد و انتظار نداریم یک شبه معجزه شود اما مسائل اولویت‌بندی و با همان اعتبارات محدود مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله‌ها، کنترل ترافیک و ساماندهی کشتارگاه‌ها سه اولویتی است که باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: از شهرداری‌ها انتظار احداث روگذر و زیرگذر نداریم و تنها می‌خواهیم به موقع زباله‌ها را جمع‌آوری، ترافیک را کنترل و کشتارگاه‌ها را ساماندهی کند.

حاجی زاده با تاکید بر ساماندهی کشتارگاه‌ها گفت: شهرداری‌ها در یک بازده زمانی سه ماهه فرصت دارند از اعتباراتی که به آنها می‌دهیم کشتارگاه‌ها را ساماندهی کنند، اگر نمی‌توانند برون‌سپاری و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: تمامی شهرهای کوچک مکلف هستند در کشتارگاه‌های صنعتی شهرهای همجوار کشتار خود را انجام دهند.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر xy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
1
دامپزشکی خودش میدونه چطور این کار رو انجام بده . فقط کافیه شما ........ توش با پارتی بازی و فشار آوردن به دامپزشکی. ۴۳ سال هستش که جمله '' هوای فلانی رو داشته باش" ......... به همچی. مملکت قانون داره بزارید قانون کارش رو انجام بده و دخالت نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
1
فقیر و بیکاری اول حل کنید اون افرادی در این زمینه فعال هستند به صورت خودکار از این کار کشتار غیر مجاز دست برمی دارند
نظر شما
ادامه