کد خبر: ۷۱۳۴

حکیم مهر - به منظور توسعه و تقویت همکاری‌های مشترک علمی، فنی ، تحقیقاتی و آموزشی بین دو موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی و تحقیقات شیلات ایران تفاهم نامه ای به امضاء رسید.
این تفاهم نامه در زمینه‌های تصویب و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک، تدوین کتب علمی و ترویجی، اجرای کارگاه‌های آموزشی (workshop)، راهنمایی و مشاوره پایان‌نامه‌های دانشجویی برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و تخصصی و استفاده از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و مزرعه‌ای در زمینه‌های مرتبط با علوم شیلاتی تنظیم و به امضاء رؤسای دو موسسه رسیده است.
همچنین برای تحقق همکاری فی‌مابین، امضاءکنندگان قرارداد، موافقت خود را با تشکیل تیم مشترک متشکل از متخصصین تحقیقات شیلات برحسب نیاز و گروه تخصصی شیلات و آبزیان و مدیریت مطالعات و تدوین منابع علمی مؤسسه علمی کاربردی برای تدوین چهارچوب اجرایی تفاهم‌ اعلام کردند.
در این تفاهم نامه هر دو موسسه متعهد شدند که نسبت به  تشکیل کارگروه‌های تخصصی مرتبط با موضوع قرارداد با هماهنگی یکدیگر اقدام و انجام و اجرای توافقات مصوب تیم مشترک همکاری در زمینه‌های موردنظر در تفاهم‌نامه براساس قراردادهای منعقده را اجرا نمایند.
اجرای هر یک از موارد یاد شده براساس  قراردادهای جداگانه که براساس منابع اعتبارات طرفین و بر مبنای مقررات قانونی تدوین شده صورت خواهد گرفت.
این تفاهم‌نامه از زمان امضاء تا دو سال جهت همکاری‌های بعدی در این حوزه معتبر می‌باشد و در پایان دوره در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

 

نظر شما
ادامه