کد خبر: ۷۰۷۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اظهار نمود؛ هرگونه عرضه و فروش اقلام دارویی دامپزشکی در فضای مجازی ممنوع بوده و از طریق مراجع قضایی قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، نشست هماهنگی پیرامون شیوه برخورد با تخلفات فروش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در فضای مجازی با حضور «دکترادیبان» معاون سلامت دامپزشکی استان و «سرهنگ پیرمرادیان» رئیس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتای استان در محل سالن جلسات شماره 2 این اداره کل برگزار گردید.

دکتر ادیبان  بر رصد و پایش مستمر شبکه توزیع دارو از تامین کننده تا مصرف کننده نهایی در سطح استان تاکید کرد و افزود؛ متاسفانه بعضی از  اقلام دارویی که توسط گردانندگان فروش دارو در فضای مجازی تبلیغ و عرضه می شود، غیر مجاز بوده که لازم است با متخلفان برخورد قانونی شود.

در ادامه سرهنگ پیر مردایان ضمن بیان گستردگی جرائم اینترنتی بدلایل مختلف از جمله عدم آگاهی به قوانین فضای مجازی، اظهار داشت؛ جرایم اینترنتی، از سوی پلیس قابل تعقیب است.

سپس «دکتر کیمیایی» رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان با اشاره به آخرین ضوابط، مقررات و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور بیان داشت؛ هرگونه عرضه و فروش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در فضای مجازی ممنوع بوده و از طریق مراجع قضایی قابل پیگرد قانونی خواهد بود. متقاضیان فروش اینترنتی اقلام غیر دارویی نیز می بایست نسبت به اخذ مجوز فروش اینترنتی از سازمان دامپزشکی کشور اقدام نمایند.

در پایان این نشست ضمن جمع بندی موضوعات بر افزایش سطح همکاری اداره کل دامپزشکی و پلیس فتای استان تاکید و مقرر گردید تخلفات فروش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک در فضای مجازی با همکاری پلیس فتا به مراجع قضایی ارجاع داده شود.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Belgium
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
3
سلام، میگم قیمت زرشک الان چنده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
1
انشاله با همکاری پلیس فتا سراسرکشورنسبت به جمع آوری داروهای دامی که مربوط به دامپزشکی وکود وسموم مربوط به گیاهپزشکی نسبت به جمع آوری فروش اینترنتی و برخودومجازات بااین افراد صورت گیرد
نظر شما
ادامه