کد خبر: ۶۹۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: معاون غذا و دارو علوم پزشکی مازندران درباره ماجرای ذرت آلوده در استان گفت: این ذرت های آلوده دامی بودند که قابلیت مصرف دامی نداشت و برای تهیه الکل به کارخانه منتقل شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «ابراهیم صالحی» پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینک داروهای پایه‌ای در لیست پوشش بیمه‌ای قرار دارند، افزود: تا حد امکان بیمه‌ها باید پوشش رسمی‌تری داشته باشند.

وی با اظهار اینکه داروهای دیابت نیز باید مشمول بیمه شوند، افزود: هزینه داروهای بیماران صعب العلاج سنگین است و سال قبل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل ردیف بودجه و اعتبارات دانشگاه برای تأمین داروهای بیماران مساعدت شد.

وی تصریح کرد: تلاش براین است که بیماران آسیب نبینند، ارز مورد نیاز برای تأمین دارو از جمله نیازها است و امسال یک میلیارد دلار ارز برای دارو تخصیص داده شد و تلاش می‌شود تا هزینه‌های دارو افزایش نباید.

صالحی با اشاره به اینکه مراجعه بیماران برای تأمین داروهای نادر به داروخانه ۱۳ آبان زیاد است، گفت: با راه اندازی داروخانه در مکان جدید، بخشی از دغدغه‌ها رفع می‌شود.

معاون غذا و دارو علوم پزشکی مازندران افزود: در حال حاضر چند داروخانه بخش خصوصی وظیفه عرضه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج را عهده دار هستند.

وی درباره ذرت آلوده گفت: این ذرت آلوده و دامی بود و چون برای مصرف دام قابلیت مصرف نداشت برای تهیه الکل به کارخانه منتقل شده است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
الان رمز گشایی شد؟ رمزش را چه کسی گشود؟؟؟؟
نظر شما
ادامه