کد خبر: ۶۸۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در مورخه 11 اسفند 1400 با حضور در محل کشتارگاه طیور شهرستان کامیاران از وظیفه شناسی و تلاش های مسئول فنی کشتارگاه در شناسایی و ضبط 1050 کیلو گرم مرغ عفونی و بیمار قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی استان کردستان شامگاه روز چهارشنبه مورخه 11 اسفند ماه سال جاری با حضور در شهرستان کامیاران و کشتارگاه طیور این شهرستان، با اهدای هدیه ای از وظیفه شناسی، وقت شناسی و زحمات آقای دکتر زاهد قلعه شاخانی مسئول فنی بهداشتی این کشتارگاه که مانع از ورود ۱۰۵۰ کیلو گرم مرغ عفونی به سفره مردم طی روزهای اخیر شده بود، قدردانی کرد.

«دکتر زاهد قلعه شاخانی» در این دیدار با قدردانی از حمایت های همه جانبه مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت انجام اقدامات و نظارت های عالیه بهداشتی بدون حمایت های مدیر کل دامپزشکی و یا عوامل اداره کل دامپزشکی مقدور و میسر نبوده و نمی باشد.

دکتر ورمقانی مدیر کل دامپزشکی کردستان در پایان از خط کشتار و بخش های مختلف کشتارگاه بازدید کرد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیوان نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
4
4
اگرچه جدیت، قاطعیت، نظم و انضباط از مهمترین فاکتورهای یک مسئول فنی موفق طی انجام وظیفه می باشد؛ اما بدون شک حمایت مسئولین بالادستی از ایشان قطعاً دلگرم کننده و نیروی محرکه، برای ادامه کار خواهد بود.
در این میان دکتر مجتبی ورمقانی طی سالیان اخیر با الگوی مدیریتی خاص خود توانسته سازماندهی موثری را برای مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی فراهم آورد.
کنترل، بازرسی و نظارت های منظم مدیرکل دامپزشکی استان کردستان باعث شده، گلچینی از بهترین مسئولین فنی در کشتارگاههای دام و طیور استان مشغول به کار باشند تا ضمن درنظرگرفتن تعهد اخلاقی و اجتماعی، غذایی سالم را بر روی سفره مردم تضمین کنند.
نظر شما
ادامه