کد خبر: ۶۸۵۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: شیرینی آغشته به سمی که برای کشتن سگ پر سر و صدای همسایه پرتاب شده بود، مرگ کودک را رقم زد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختربچه ۲ ساله بر اثر خوردن یک شیرینی آغشته به سم که در باغچه خانه آن‌ها انداخته شده بود، جانش را از دست داد.

این شیرینی توسط یکی از همسایگان برای خاموش کردن سگ پر سر و صدای متعلق به خانواده قربانی در داخل باغچه پرتاب شده بود. این اتفاق در ایالت جالیسکو مکزیک رخ داد. «هایدی والریا» دو بار و پیش از مرگ در تاریخ ۳ فوریه دچار مشکل تنفسی شده بود. او دو روز پس از خوردن بخشی از این شیرینی به بیمارستان منتقل شد. بنا به این گزارش سگ و دختر ۶ ساله‌ای که گفته می‌شود با این کودک مشغول بازی بوده دچار مشکلات مشابهی بودند.

با این حال «ایپیگمینیو کاریلو»، یک مقام محلی گفت که هنوز مسمومیت این کودک مورد تایید قرار نگرفته است. یکی از افراد محلی نیز در این باره گفت: "حقیقت همین است. این خبر کل شهر را در شوک فرو برده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی شوکه شده اند که چه اتفاقی رخ داده است ."

با این حال این مقام محلی اعلام کرده اند به زودی حقایق این حادثه در اختیار همگان قرار خواهد گرفت. کاریلو همچنین گفت که کودک ۶ ساله دیگری که با قربانی در حال بازی بوده به علت مسمومیت در بیمارستان بستری شده است. هنوز از وضعیت این کودک گزارشی منتشر نشده است .

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانیال
|
United States of America
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
1
0
چون بازیگر نقش مکمل داستان، یک سگ بوده. حکیم مهر به عنوان رسانه‌ی دامپزشکان اونو نشر میده
پاسخ ها
هامون
| Germany |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
درود بر شما
جناب حمایت همیشه در تایید هم نیست،یه دوست خوب گاهی هم از چالشها باید صحبت بکنه.
فامیل دور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
شما با دانیال حکیمی بازیگر نسبتی دارین؟
نظر شما
ادامه