کد خبر: ۶۸۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به جهت اجرای صریح اصل 44 قانون اساسی از ابتدای سال 1400 تاکنون، تعداد 96 قرارداد خرید خدمت واکسیناسیون دام های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 624 میلیون ریال را با مراکز بخش خصوصی دامپزشکی استان منعقد نموده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل  با تاکید به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: در راستای حمایت از بخش خصوصی دامپزشکی از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد 96 قرارداد خرید خدمت عملیات واکسیناسیون دام های سبک علیه بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک(PPR) با مراکز بخش خصوصی دامپزشکی در سطح استان منعقد گردیده است.

وی افزود: بر اساس قراردادهای مذکور، از محل اعتبارات ملی و استانی مبلغ 6 میلیارد و 442 میلیون ریال جهت اجرای طرح توسعه و ایمن سازی بخشی از جمعیت دام های مناطق روستایی و عشایری هزینه شده که این اقدام ضمن حمایت از بخش خصوصی و ارتقای توان فنی و مالی این بخش، صرفه جویی در هزینه های دولتی و همچنین تزریق رایگان واکسن برای دامداران را در برداشته است.

دکتر موحدی واکسیناسیون تعداد 1 میلیون و 473 هزار و 946 راس گوسفند و بز در سطح استان علیه بیماری PPR را نتیجه تعامل خوب اداره کل دامپزشکی استان با بخش خصوصی  توانمند استان در سال جاری بیان نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در پایان از تلاش های شبانه روزی همکاران مبارزه با بیماری ها که به واقع در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند، تشکر و قدردانی و خاطر نشان کرد: در سال 99 تعداد 114 قرارداد خرید خدمت مایه کوبی با مراکز بخش خصوصی دامپزشکی منعقد شده که این عدد در پایان دی ماه امسال به 235 قرارداد افزایش داشته است و رشد 106 درصدی عقد قرارداد را شاهد هستیم.

شایان ذکر است از ابتدای سال 1400 تاکنون، تعداد 2 میلیون و 653 هزار و 218 راس دام سبک استان اصفهان توسط نیروهای دولتی و بخش خصوصی دامپزشکی به صورت کاملا رایگان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسینه شده اند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
آفرین
نظر شما
ادامه