کد خبر: ۶۸۴۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از افتتاح آزمایشگاه دامپزشکی بیطار آزما در بخش خصوصی شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر مهدی حسینی» گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ابلاغی مقام معظم رهبری و با هدف شتاب بخشیدن و افزایش سهم بخش خصوصی در رشد اقتصاد ملی، افزایش اشتغال زایی، گسترش مالکیت مردمی به‏ منظور تأمین عدالت اجتماعی و کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت در هزینه های جاری، آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی بیطار آزما در شهرستان زاهدان افتتاح گردید.

وی ادامه داد: این آزمایشگاه با سرمایه گذاری بیش از ۴ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با اشتغالزایی مستقیم برای ۳ نفر، در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید.

مدیرکل دامپزشکی استان بیان داشت:این آزمایشگاه دارای بخش های سرولوژی دام و طیور، کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی و پاراکلینیکی می باشد که انواع خدمات تشخیصی بیماری های دام، طیور، آبزیان و بیماری های مشترک بین انسان و دام را به بهره برداران و صنایع مرتبط با پرورش دام، طیور و آبزیان ارائه می نماید.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
3
0
با این رقمهای سرمایه گذاری ورشکست نشی
دامپزشکی چجوری اجازه مبده همش با ۴۰۰ تومن ازمایشگاه بزنن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
متوجه نمی شم به شما چه ارتباطی داره؟ با بیست میلیون اصلا بزنن . ارتباطش به شما رو نمی فهمم
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بی تجربه و نپخته صحبت کردی امیدوارم شخصیت شما این طور نباشه بعضی ازمایشگاه ها با هزینه کمتر عملکرد صحیح تری نشان دادند چند صباحی در بطن کار باشی این را متوجه میشی به عدد و رقم نگاه نکن کیفیت کار را ببین و متوجه شو منظورم فقط به این مورد نیست
التماس اندکی صبر و تفکر
نظر شما
ادامه