کد خبر: ۶۸۳۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: سومین روز چهلمین جشنواره سراسری فیلم فجر در خانه جشنواره با دو فیلم «برف آخر» اثر امیر حسین عسگری که داستان دامپزشکی است که شب‌ها گرگ شکار می کند به همراه «لایه های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب که تنها اکشن این دوره است، میزبان اهالی رسانه خواهد بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، در دومین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد که مدت‌هاست از آن به عنوان خانه جشنواره یاد می‌شود، ‌اهالی رسانه و هنرمندان مدعو به تماشای فیلم برف آخر  امیر حسین عسگری در ساعت ۱۳ و فیلم لایه های دروغ رامین سهراب در ساعت ۱۵:۴۵ خواهند نشست.

جلسات نقد و بررسی و پرسش و پاسخ اهالی رسانه‌ها با عوامل ودست‌اندرکاران این دو فیلم به محض پایان اکران آثار سینمایی به ترتیب در ساعت‌های ۱۵ و ۱۸:۳۰در برج میلاد برگزار می شود.

 برف آخر

این فیلم به کارگردانی امیرحسین عسگری و نویسندگی امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی و سید حسن حسینی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی ساخته شده است.

مدیر فیلمبرداری این اثر را آرمان فیاض، صدابردار امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس علی نصیری‌نیا، طراحی گریم امید گلزاده و تدوین اسماعیل علیزاده و موسیقی: مسعود سخاوت دوست بر عهده داشتند که از میان این عوامل اسماعیل علیزاده با تدوین فیلم شنای‌پروانه در جشنواره سی‌وهشتم، سیمرغ این بخش را به نام خود کرد.

همچنین مسعود سخاوت‌دوست که پیش از این چهاربار در جشنواره فیلم فجر نامزددریافت جایزه شده است، موسیقی سه فیلم دیگر بدون قرار قبلی، ضد و موقعیت مهدی را برعهده داشته و به این ترتیب نامش در چهار فیلم در این دوره جشنواره دیده می‌شود.

برف آخر در شرایط سخت و سرد شمال کشور ساخته شده و نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد. امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی داشته‌اند.

 احسان علیخانی، حمیدرضا علی‌نژاد، امیرحسین عسگری و حسن مصطفوی نیز سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی هستند.


 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
5
خداکنه جنبه های مثبت زیادی داشته باشه و جوری ساخته شده باشه که یک دامپزشک رو جز طبقه بالاتر از متوسط جامعه نشون داده باشه. بدون شک تصویر سازی از هر حرفه ای که گرفتار مشکلات مالی نباشه تصویر زیباتر و دوست داشتنی تری هست برای نسلی که بعدا قراره دامپزشک بشن. اینکه در اون سریال نشون داد که دامپزشکی بخاطر ماهی ۲ میلیون تومن مورد عتاب کارفرما قرار گرفته دون شان دامپزشکان بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
کاملا موافقم با حرف شما. کلا گلایه و اعتراضات صنفی از راه چارچوب قانونی و تشکلات حرفه ای پیگیری میشه. دلیلی نداره که برای نشون دادن اهمیت کار یک شغل جوری برنامه و فیلم ساخته بشه که صاحبان اون شغل افراد قابل ترحم نشون داده بشن. دامپزشکی مظلوم شاید واقع شده باشه ولی قابل ترحم نیست. در عین مظلومیت محکم و لستوار ایستاده
نظر شما
ادامه