کد خبر: ۶۸۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: با هدف هماهنگی در ارجاع پرونده های تخلفات حرفه ای دامپزشکی به هیأت بدوی انتظامی نظام دامپزشکی استان اصفهان، نشست هم اندیشی مشاور حقوقی شورای نظام دامپزشکی استان با تعدادی از روساء و کارشناسان ادارت ستادی فنی و واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، نشست هم اندیشی مشاور حقوقی شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان با تعدادی از روساء و کارشناسان ادارات ستادی فنی و مسئول واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان با موضوع هم اندیشی به منظور هماهنگی در ارجاع پرونده های تخلفات به هیأت بدوی انتظامی نظام دامپزشکی استان در محل سالن جلسات شماره یک این اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه «علی اصغر جلالی» مشاور حقوقی شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان به شرح ساختار هیأت بدوی نظام دامپزشکی در استان ها پرداخت و بیان کرد جلسات هیأت بدوی با توجه به تراکم پرونده های ارجاعی، هر ماه یکبار برگزار می شود و آراء صادره توسط هیأت بدوی غیر قطعی بوده و قابل تجدیدنظر خواهی در هیأت عالی انتظامی می باشد.

وی گفت: صلاحیت هیات بدوی، صرفاً رسیدگی به تخلفات صنفی شاغلان حرفه ای دامپزشکی می باشد.

جلالی در بخشی دیگر در خصوص اهمیت حضور نماینده اداره کل دامپزشکی استان در جلسات رسیدگی به پرونده های ارجاعی به هیأت بدوی صحبت نمود.

در ادامه «امیر مساح» مسؤول واحد حقوقی اداره کل گفت: صدور آراء ضعیف و نامتناسب با تخلف صنفی و حرفه‌ای نه تنها فاقد بازدارنگی کافی بوده بلکه باعث بیم تجری بین فرد و سایرین خواهد شد.

 وی پیرامون اهمیت فراوان تصمیات و آراء هیأت بدوی نظام دامپزشکی استان سخن گفت و برخورد قاطع با افراد خاطی از سوی هیأت را خواستار شد.

سپس تعدادی از حاضرین به بیان نقطه نظرات و مسائل مرتبط پرداختند و سوالات حوزه کاری خود در ارتباط با هیأت بدوی نظام دامپزشکی را مطرح نمودند.

در پایان این نشست مقرر گردید با توجه به اهمیت تهیه مدارک و مستندات کافی و مستدل جهت طرح شکایت در هیات بدوی نظام دامپزشکی، کمیته فنی حقوقی دامپزشکی استان تشکیل گردد و بخش حقوقی شورای نظام دامپزشکی استان با واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان همکاری و تعامل مستمر داشته باشند.

نظارت مستقیم بر فرآیند مستند‌سازی و تنظیم صورتجلسه‌های بازدید و تهیه گزارش های کارشناسی از مراکز موضوع ماده (2) آیین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی به جهت تنظیم شکواییه های بهتر و محکم تر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
1
1
واحد حقوقی اصفهان مانند سایر اجرا دامپزشکی استان ، عملکرد بسیار خوبی دارد .
نظر شما
ادامه