کد خبر: ۶۷۹۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر ادارهکل دامپزشکی استان خوزستان با حضور، مدیرکل و پژوهشگران در دفتر مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر مصطفی کنار کوهی» در این خصوص گفت: یکی از راههای موفقیت در سازمان های دولتی انجام کارهای پژوهشی در خصوص موضوعات کاری می باشد و راهگشای آن به کارگیری پژوهشگران و نخبگان در سازمان ها است.

وی افزود: تفکر و پژوهش یکی از نیازهای اصلی هر دستگاه دولتی می باشد و در تمام فرآیندهای کاری نیاز به فکر، اندیشه و خلاقیت می دارد، بنابراین همکاران دامپزشکی استان می توانند مسائل و مشکلات را شناسایی کنند و راه حل ها و پیشنهادات خود را به صورت سلسله مراتبی ارائه دهند تا بتوانیم با حل مشکلات سازمانی پویا و پایدار داشته باشیم.

مدیر کل دامپشکی استان در ادامه گفت: ارائه ایده و طرح های نو که بتواند باعث رفع مشکلات و بهبودی عملکرد گردد را حمایت و از پژوهش هایی که به صورت کاربردی ارائه می گردد، استقبال می کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تبلور بحث پژوهش  از طریق برگزاری هم اندیشی ها در دستور کار قرار گرفته تا همکاران بتوانند بحثها و موضوعات خود را در این بستر ارائه دهند. اداره کل استان به حوزه پژوهش توجه ویژه ای دارد و با ایجاد تغییرات شگرف و تغییر نگاه به پژوهش مسئله محور، باعث برداشتن گام های بزرگ می شود و هدف اصلی پژوهش تغییر مرزهای دانش می باشد.

دکتر رضا اسدی معاون سلامت، دکتر محمد آنتیک چی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی و مهندس هاشم ظهیری اصل ذیحساب و مسئول امور مالی ادراه کل دامپزشکی استان خوزستان به‌عنوان پژوهشگر برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
2
ممکنه معیارهای انتخاب پژوهشگر در این‌اداره‌کل را بفرمایند؟!
.....................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
1
سانسور نکن حکیم مهر لطفا .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
1
جالبه
استفاده کردیم
نظر شما
ادامه