کد خبر: ۶۷۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: در راستای آشنایی بیشتر با وظایف گسترده و متنوع دامپزشکی در سطح جامعه، «بهزاد فلاطون زاده» مدیر کل دیوان محاسبات استان در معیت «دکتر موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان از بخش های مختلف یک گاوداری صنعتی در شهرستان فلاورجان بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، ابتدا مدیرعامل این گاوداری صنعتی، ضمن خیر مقدم به مدیران کل دیوان محاسبات و دامپزشکی استان و همراهان، گزارشی از تاریخچه تاسیس، میزان تولید شیر و گوشت ارائه و با توجه به کسب عنوان واحد نمونه در سال های پیشین، کسب موفقیت های ارزشمند در تولید پایدار و سالم را نتیجه ارتباط موثر با کارشناسان خبره و دانشجویان علاقه مند عنوان و از حمایت های مجموعه دامپزشکی تشکر و قدردانی نمود.

وی در بخشی دیگر به مسائل پیش روی تولید و هزینه های بسیار بالای تمام شده اشاره و حمایت مسئولین مرتبط در جهت رفع مشکلات با هدف ارتقاء سطح تولید، ایجاد زمینه اشتغال بیشتر، طرح توسعه و... را خواستار شد.

دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان نیز در روند بازدید گزارشی از تعداد دام سبک و سنگین، میزان تولید شیر و گوشت استان تحت نظارت های شبانه روزی نیروهای دامپزشکی ارائه نمود.

وی گفت: با هدف حفظ سرمایه های ملی و همچنین پیشگیری و مقابله با بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، با همت نیروهای دامپزشکی استان، سالیانه بیش از 13 میلیون نوبت سر واکسنیاسیون در جمعیت دامی استان انجام می پذیرد.

دکتر موحدی طی این بازدید میدانی به تشریح وضعیت برخی بیماری های دامی پرداخت و ابراز نمود: دامپزشکی در حال حاضر در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و این موضوع دستاوردی مهم برای دامپزشکی در سطح کلان کشور می باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان فراهم کردن شرایط ورود به بازارهای جهانی، توسعه پایدار و سرمایه گذاری در بخش دام را از دیگر ماموریت های سازمان تخصصی دامپزشکی کشور عنوان و تصریح کرد: هم اکنون سبد متنوعی از فرآورده های دامی تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی و اعطای گواهی بهداشتی از سوی اداره کل دامپزشکی، از استان اصفهان به اقصی نقاط جهان صادر می گردد.

دکتر موحدی در مبحثی دیگر به نقش علم و فناوری های نوین در حوزه صنعت دامپروری اشاره و تصریح کرد: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته، واحد های تولیدی در ارتباط با دانشگاه موفق تر بوده اند.

این مقام مسئول تلاش بهره برداران حوزه دامپزشکی در جهت تولید و اشتغال را بسیار ارزشمند و قابل تحسین عنوان و خاطر نشان کرد: مجموعه دامپزشکی با تمام توان از تولید کنندگان فرآورده های دامی حمایت می نماید.

وی با اشاره به برخی مشکلات ارائه شده از سوی مدیریت این مجموعه، خاطر نشان کرد: کارشناسان دامپزشکی استان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در حوزه های مرتبط، آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی در جهت بهبود کیفیت و سلامت فرآورده های تولیدی می باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان تولیدکنندگان کشور به ویژه در حوزه کشاورزی و دامپروری را پرچم داران اقتصاد مقاومتی عنوان و از زحمات آنان در توسعه و رشد اقتصادی میهن عزیز تشکر و قدردانی نمود.

بهزاد فلاطون زاده مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تولیدکنندگان صنعت دام،  به اهمیت، تعدد و گستردگی وظایف دامپزشکی در سطح جامعه اشاره و از خدمات تمامی نیروهای دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی که با جان و دل در زمینه ارتقای سطح بهداشت و حفظ سلامت مردم تلاش می نمایند، تشکر و قدردانی نمود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان در پایان با اشاره به بازدید های گذشته نظیر عملیات فنی واکسیناسیون دام ها در مقابله بیماری های مشترک و بیماری های دامی، بازدید از یک کشتارگاه صنعتی در شهرستان کوهپایه، نتیجه این بازدیدها با هدف آشنایی بیشتر با وظایف دامپزشکی در سطح جامعه را بسیار مثبت ارزیابی نمود.

شایان ذکر است معاون سلامت، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان در این بازدید مدیران کل دیوان محاسبات و دامپزشکی استان را همراهی می نمودند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
1
0
ادارات ما با دانشگاه مرتبط نیستند
دامداری پیشکش
..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
1
کاش آقای دکتر یک مورد موفق را به کل واحدهای تحت پوشش دانشگاه تعمیم نمی داد. بسیاری از این واحدها که زیر نظر اساتید و تاجران دانشگاهی اداره و مشاوره می شوند وضعیت خوبی ندارند.
نظر شما
ادامه