کد خبر: ۶۶۸۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
خبر فوری:
طی هفته گذشته دکتر مخبر دزفولی با دکتر علی‌اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی جلساتی داشته است ...
 
 

حکیم مهر: برخی شنیده‌ها از انتصاب قریبالوقوع «دکتر محمدرضا مخبر دزفولی» دبیر سابق شورای انقلاب فرهنگی، به ریاست دانشگاه آزاد حکایت دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از انصاف نیوز، طی هفته گذشته مخبر دزفولی با علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی جلساتی داشته است.

احتمال این تصمیم در شرایطی می‌رود که خبرهای انتقادی حتی بخشی از کارمندان و اساتید نسبت به مدیریت دانشگاه ٱزاد در یک سال اخیر رشد چشمگیری داشته است .

دکتر محمدرضا مخبر دزفولی متولد سال ۱۳۴۰ در شهرستان دزفول بوده و از فعالیت‌های وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، اخذ دکتری تخصصی دامپزشکی از دانشگاه تهران، عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، رئیس کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو شورای پژوهش‌های علمی کشور، عضو هیأت امنای دانشگاه تهران، عضو هیأت امنای انستیتو پاستور ایران، عضو هیأت امنای بنیاد نخبگان ایران، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، چهره ماندگار عرصه دامپزشکی در سال ۱۳۸۹ و تألیف و انتشار بیش از ۱۰۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات و کنفرانس‌های علمی داخلی و خارجی.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
5
16
ای کاش بشوند و حداقل از اخذ بی در و پیکر دانشجو در رشته ی دامپزشکی که رشته ای بالینی و طولانی مدت است جلوگیری کنند و عمر جوانان این کشور را به باد ندهند
مجید
|
Canada
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
4
8
رئیس قبلی دانشگاه آزاد جاسبی شخصی که با تاسیس دهها دانشکده دامپزشکی در سراسر کشور .............، گویا تشریف بردن خارج، امید وارم رئیس جدید کمی در مورد پذیرش های بی در و پیکر انصاف داشته باشند. وضعیت بازار کار در استان های شمالغرب و تهران و کرج اسفناک است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بله ایشان ............ تشریف بردن کانادا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
0
ای کاش بیشتر به دامپزشکی توجه بشه و بسیار از دانشکدهای دامپزشکی تجمیع بشوند کلا 4تا دانشکده آزاد دامپزشکی بشن
نظر شما
ادامه