کد خبر: ۶۶۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: سرپرست شبکه دامپزشکی کامیاران در مورخه 19 مهر 1400 از توقیف 2 محموله گوشت مرغ فاقد مجوز حمل بهداشتی قرنطینه ای و غیر مجاز در خروجی استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «مهندس عباس گلی» افزود: اکیپ های بهداشت عمومی ستادی و شهرستانی اداره کل دامپزشکی استان کردستان در یکی از محورهای مواصلاتی استان در ساعات ابتدایی صبح امروز پس از رصد و پایش بازار عرضه فرآورده های خام دامی موفق به توقیف 2 محموله لاشه مرغ غیر مجاز و بدون گواهی بهداشتی قرنطینه ای از داخل 2 خودروی سایپا وانت و تاکسی شهری که در حال خروج از استان بود گردیدند.

 وی ادامه داد در بازرسی از خودروی وانت سایپا که فاقد یخچال و بدون مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی و تاکسی شهری که به صورت غیر مجاز اقدام به حمل گوشت مرغ کرده بودند مقدار 1000 کیلو گرم لاشه مرغ کشتار شده روز کشف و توقیف گردید.

گلی تصریح کرد با تعامل نیروی انتظامی پس از توقیف خودروها، پرونده ای برای خاطیان تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

گفتنی است حمل و نقل فرآورده های خام دامی تنها با خودروهای تحت نظارت دامپزشکی و بعد از اخذ مجوز حمل بهداشتی  قرنطینه ای انجام می گردد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
0
استان فارس از این نظر ازادی کامل وجود داره حتی با تراکتور اجازه حمل مرغ وجود دارهونیسان وتاکسی که دیگه خیی لوکس ومدل بالا محسوب میشه
نظر شما
ادامه