کد خبر: ۶۶۳۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: عامل سم ریزی پرندگان در سیلوی غلات روستای شبیشه در حین جمع آوری پرندگان تلف شده با کمک یگان محیط زیست حمیدیه دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «امیر عطشانی» رئیس اداره حفاظت محیط زیست حمیدیه گفت: پیرو گزارش فعالان محیط زیست و طی عملیات گشت یگان حفاظت شهرستان یک نفر از عاملان سم ریزی برای پرندگان در مجاورت سیلوی غلات روستای شبیشه از توابع حمیدیه دستگیر شد و متخلف دیگر به همراه کیسه حاوی پرندگان تلف شده بوسیله موتور سیکلت متواری گردید.

او افزود: دراین عملیات متخلفین در حال جمع آوری پرندگان تلف شده به محض رویت خودروی سازمانی فرار نموده که طی تعقیب مامورین یگان حفاظت محیط زیست یک نفر از آن‌ها دستگیر شد، طی این عملیات تعداد ۴۰ قطعه کبوتر وحشی نیز از آن ضبط و متخلف به مراجع قضایی معرفی گردید.

عطشانی بیان داشت: این اشخاص ضمن نابودی سایر پرندگان، تبعات منفی زیست محیطی بعدی را به دنبال خواهد داشت و در صورت عرضه پرندگان در سطح بازار اقدام این اشخاص تهدید جدی علیه سلامت و بهداشت عمومی شهروندان می‌گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست حمیدیه خواستار هوشیاری شهروندان و اطلاع رسانی درخصوص هر گونه تخلفات زیست محیطی در این زمینه شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
خدا لعنتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
خب علت سم ریزی چه بوده
نظر شما
ادامه