کد خبر: ۶۵۷۰۵

حکیم مهر:‌ دو نشست هم اندیشی و هماهنگی با حضور اعضاء هیئت اجرایی انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی و نمایندگان کلینیسین های دام کوچک در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دو جلسه هم اندیشی و هماهنگی با حضور اعضاء هیئت اجرایی انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی و نمایندگان کلینیسین های دام کوچک استان با هدف تعامل و همفکری بیشتر با مراکز درمانگاهی بخش خصوصی و بررسی مسائل و مشکلات این صنف به ریاست «دکتر منصور کیمیایی» سرپرست اداره تشخیص و درمان در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسات دکتر کیمیایی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه بر لزوم هم اندیشی، تعامل و استفاده از تجارب ارزشمند کلیه اعضاء  در راستای پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی و حفظ منزلت جایگاه دامپزشکی تاکید نمود.

در ادامه پیشنهادات تخصصی درخصوص برخورد با درمانگران غیر مجاز، رعایت اصول نسخه نویسی، لزوم ثبت گزارش توزیع دارو و واکسن در سامانه های مربوطه و... ارائه گردید .

در پایان این جلسات که هر کدام حدود سه ساعت به طول انجامید، دکتر کیمیایی ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در جلسه، به جمع بندی موضوعات و نظرات کارشناسی پیرامون آسیب شناسی موانع و مشکلات درمانگاه های دامپزشکی استان و بررسی راهکارهای برون رفت از آن ها پرداخت و همچنین برگزاری جلسات مستمر با حضور کلینسین های دامپزشکی استان به منظور تعامل و همفکری بمنظور حل مشکلات را خواستار شد.

 

نظر شما
ادامه