کد خبر: ۶۵۶۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در فاسد بودن شیر فرادمای ۲۰۰ سی سی پگاه تهران در تاریخ ۲۴ تیرماه شکی نداریم و انتظار این است که شرکت پگاه مشکل را بپذیرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «مسلم بیات» در خصوص خبر منتشر شده در ارتباط با آلودگی نمونه‌های شیر  فرادمای   ۲۰۰  سی سی محصول شرکت پگاه تهران که توسط سازمان ملی استاندارد در تاریخ ۲۴ تیرماه از بازار تهیه شده بود، افزود: علیرغم این که شرکت پگاه تهران در کلیپی در فضای مجازی اعلام کرده که آزمون‌های انجام شده بر روی نمونه‌های شیر  فرادمای   ۲۰۰  سی سی متعلق به تاریخ ۲۴ تیر ماه و زمان‌های مختلف فاقد مشکل است، اما به استحضار می‌رسانیم که نتایج حاصل از آزمون انجام شده در پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران مبین آلودگی میکروبی نمونه شیر فوق  الذکر  بوده است.

وی گفت: صرف نظر از این که این آلودگی اولی یا ثانوی باشد شرکت پگاه تهران در این زمینه مسئول است و باید ضمن ریشه یابی علت و یا علت یابی‌های موجود را شناسایی و برطرف کند.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد افزود: مشکل ایجاد شده صرفاً مربوط به محصول شیر  فرادمای   ۲۰۰  سی سی روز ۲۴ تیر ماه شرکت پگاه تهران است و به دیگر محصولات برند پگاه و سایر محصولاتی که در استان‌های مختلف تولید می‌شود ارتباطی ندارد.

بیات گفت: از مردم عزیز کشورمان خواهش می‌کنیم که به شایعات توجه نکنند چرا که سازمان ملی استاندارد همیشه حامی تولید کنندگان بوده و اگر مورد و یا مواردی را مشاهده کند که با سلامتی و ایمنی مردم مرتبط است قاطعانه برخورد می‌کند.

وی افزود: شرکت پگاه از جمله بهترین شرکت‌های تولیدی است که چندین سال هم به عنوان واحد نمونه انتخاب شده، اما هیچ کدام از این‌ها دلیل کوتاه آمدن در ارتباط با مشکلی که در تاریخ ۲۴ تیرماه برای شیر  فرادمای   ۲۰۰  سی سی این شرکت پیش آمده نیست و انتظار این است که شرکت‌های  خوبی  مثل پگاه در مواقعی که با مشکل مواجه می‌شوند با موضوع، منطقی برخورد کرده و مسئولیت مشکل را بپذیرند.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد در پایان گفت: شرکت پگاه مکلف است که مشکل را ریشه یابی کند و با جویا شدن علت مشکل پیش آمده برای تمامی ذینفعان آن را برطرف کند .
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
1
1
وقتی چنین مشکلاتی رسانه ای می شود، مطمئنا هدف فقط سلامت مردم نیست. راه حل منطقی این است که محصول تولیدی معیوب به طریق منطقی و بدون ایجاد هیجان رسانه ای فراخوان شود، تا از عدم آسیب مصرف کننده اطمینان حاصل شود. سپس به قول آقایان، در شرکت خوب مذکور بررسی مشکل را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می کردند. این نوع برخورد نشانه این است که ناظرین بهداشتی کاشف موضوع، یا تجربه کافی ندارند و یا قصدشان خودنمایی یا مسائل دیگری است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
متاسفانه کفیرهای ولیدی این شرکت هم بسیاری فا صدای مشتری اغلام کدم و شماره بچ و حتی عه جایی نرسید این موضوع دوبار طی یک ماه روی داده است
بعد از ان دیگر از این برند کفیر خریداری نکردم عکسهای ان را فرستادم متاسفانه کار بسد بودند بنده هم از طریق
نظر شما
ادامه