کد خبر: ۶۵۰۲۶
 
 

حکیم مهر: کلاس های آنلاین پیرایش سگ ها یک آموزش آنلاین همراه با تجربه ای عملی است. با شرکت در این کلاس ها شما آمادگی لازم برای کار کردن در بخش پیرایش پت شاپ ها را خواهید داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ITpet ، بسته به ساعت کلاس، هزینه و سایر شرایط فقط کافیست یکی از این کلاس ها را انتخاب کرده و به همراه سگتان در کلاس های آنلاین حاضر باشید . این کلاس های آموزشی پس از گذراندن دوره، مدرک معتبر به شما ارائه خواهند کرد.

یکی از کلاس های آنلاین آموزش پیرایش سگ در کانادا با نام   QC Pet Studies است که از سال 1984 میلادی آموزش از راه دور خود را آغاز کرد. اگرچه هزینۀ نسبتاً بالایی دارد اما از ابزار حرفه ای و کتاب ها و سی دی های آموزشی استفاده می کند. بسته به نژاد سگ و میزان پوشش مویی او گام به گام آموزش می بینید. پس از دوره شما ویدیویی از کار پیرایشتان بر روی سگ خودتان یا سگ دوستتان را برایشان ارسال می کنید تا نمره بگیرید. معمولاً بین 6 ماه تا یک سال دوره های آموزشی پیرایش از راه دور  QC Pet Studies زمان می برد.

از دیگر کلاس های آموزش از راه دور پیرایش سگ می توان به  Master Groomers Academy اشاره کرد. اگرچه هزینۀ حضور در این کلاس آنلاین نسبت به مورد قبل بسیار کمتر است اما در آموزش خود بسیار سخت گیر و جدی هستند. شما در طول هفته و در 24 ساعت روز می توانید ویدیوهای آنها را مشاهده کنید اگر چه بیشتر هنرجویان ظرف 3 تا 4 ماه آموزش خود را به اتمام می رسانند اما تا یک سال دسترسی به این ویدیوها خواهند داشت.

در طول دوره از هنرجویان پیرایش بر روی 5 نژاد متفاوت از سگ ها خواسته می شود.

Holly and Hugo یکی از بهترین گزینه های آموزشی برای هنرجویان مبتدی است. هیچ پیش نیاز و یا شرایط قبلی برای آموزش لازم نیست و برای هنرجویان مبتدی طراحی شده و آموزشی ساده دارد. دوره شامل استحمام انواع مختلف نژادها با پوشش های متفاوت، نگهداری از سگ هایی با بیماری های پوستی مثل اگزما و شوره، و پیرایش انواع نژاد سگ می باشد.

حرف آخر این که وجود این قبیل کلاس های آنلاین می تواند کمک بزرگی باشد هم برای سرپرست سگ که با شرکت در کلاس های غیر حضوری مبتدی می تواند کار پیرایش حیوانش را خودش انجام دهد و همچنین چنانچه شخصی در نظر داشته باشد که کسب و کاری را شروع کند این کلاس ها می تواند به او در یادگیری و کسب درآمد کمک کند.

 

نظر شما
ادامه