کد خبر: ۶۴۹۸

حکیم مهر - در راستای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و برپایی نمایشگاه ضیافت، برای اولین بار مرغ ارگانیک (بدون آنتی بیوتیک) در استان کرمان عرضه شد.

رییس سازمان بازرگانی استان کرمان گفت: به منظور افزایش کیفیت کالاهای عرضه‎شده و جلب رضایت مصرف‌کنندگان برای اولین بار مرغ ارگانیک در بسته‌بندی‌های سبز رنگ تحت عنوان مرغ سبز در حال عرضه است.

حمید قاسم‌نژاد فرسنگی افزود: نمایشگاه ضیافت که از 7 مرداد ماه به مدت ده روز دایر بوده است به دلیل استقبال گسترده مردم تا 21 مردادماه برپا خواهد بود.

به گفته وی، نظارت همه‎جانبه و استقرار بازرسان سازمان و تعزیرات در محل نمایشگاه به منظور جلوگیری از بروز هرگونه تخلفات احتمالی بسیار مفید و مثمر ثمر بوده است.

قاسم‎نژاد عرضه کالاهای پرمصرف مردم در این ماه از جمله گوشت گرم و سرد، مرغ، روغن، خرما، شکر و سایر اقلام با تخفیف 5 الی 15 درصدی در چند نقطه از شهر کرمان را تدابیری مناسب از جانب سازمان بازرگانی به منظور افزایش رفاه مردم ارزیابی کرد.

بر اساس اعلام شادا تولید مرغ ارگانیک یکی از سیاست‌های اصلی سازمان دامپزشکی کشور است و اکنون در چهار استان کشور از جمله گیلان، ایلام، قزوین و خراسان رضوی در حال تولید است.

 

 

نظر شما
ادامه