کد خبر: ۶۴۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - نخستین شورای مطالعات و بررسی‌های راهبردی دامپزشکی، به منظور تحقق بخشیدن به اهداف سازمان دامپزشکی کشور در حوزه مطالعات، ارتقا و اثربخشی مدیریت بهداشت دام و دامپزشکی در افق چشم‌انداز تشکیل شد.

دکتر فرهاد طاهریان دبیر شورای مطالعات و بررسی‌های راهبردی دامپزشکی، بازشناسی فرصت‌ها، چالش‌ها و تهدیدها و نقاط ضعف و قوت سازمانی، هم راستا سازی اجزای سازمان و معرفی آینده های ممکن، محتمل و مطلوب را از اهداف این شورا عنوان کرد.


این مقام مسوول در سازمان دامپزشکی، ارتقا سطح عملکرد و ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی سازمان برای پاسخگویی به نیاز های ملی و انجام مطالعات در مسیر توسعه ملی دامپزشکی و کاهش آسیب‌پذیری استراتژیک را از دیگر اهداف تشکیل این شورا عنوان کرد.
دبیر شورای مطالعات و بررسی‌های راهبردی دامپزشکی، آینده پژوهش و تحلیل روند توسعه دامپزشکی کشور در سطوح ملی و جهانی، مطالعه بررسی ارایه نظر کارشناسی بر روی طرح‌ها و پروژه‌های کاربردی مورد نیاز دامپزشکی و همچنین بررسی بازخوردهای مربوط به تصمیمات سازمانی و پایش روند سیاست‌گذاری های منطقه‌ای و ملی را از راهبردهای مورد تاکید این شوار عنوان کرد.

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
كارشناس سازمان دامپزشكي كشور
|
-
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
0
0
ايشان روي چگونگي تاييد كشتارگاه در كشوري مثل برزيل و عددي بنام 120000 هم بايستي كار كند كه در نوع خود بي نظير است
همچنين روي اعزام ........... به كشور برزيل همراه با خانواده هايشان البته با هزينه بخش خصوصي و مهمتر اينكه بدون مصوبه دولت و خارج از ضوابط هم بايستي كار كارشناسي بكند بعنوان مثال .............................. بيچاره ما كه دوست ............... نيستيم
همكار
|
-
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
0
ايشان در هنگام سرپرستي بازرسين در برزيل راهبرد ..........................................................
نام محفوظ
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
0
0
.......... از نوع برزيلي آن هستند !!! انگار سازمان دامپزشكي ..................
نظر شما
ادامه