کد خبر: ۶۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه موافق حذف یارانه شیر نبوه و نیستیم، گفت: حذف یارانه شیر مصرفی یک اشتباه است، زیرا در این صورت هم مصرف کاهش می‌یابد و هم شیر در دست تولید کننده باقی می‌ماند.

بهمن محمدی در خصوص حذف یارانه شیر گفت: مقرر شده یارانه شیر به تولید کننده پرداخت شود، اما هنوز پرداخت نشده که این موضوع یا به صورت مستقیم و یا در قالب خوراک دام و نحوه دیگری تعلق خواهد گرفت.

نماینده مردم فریدون‌شهر با تاکید بر این‌که اگر به همین صورت ادامه یابد، مصرف شیر کاهش یافته و بازار شیر رونق سابق را نخواهد داشت، ‌گفت: حذف یارانه شیر مصرفی یک اشتباه است، زیرا وقتی یارانه حذف شود، خود به خود مصرف کاهش یافته و شیر تولیدی در دست تولید کننده باقی می‌ماند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این‌که با کاهش مصرف شیر و حذف یارانه آن موافق نبوده و نیستیم، اظهار داشت: به هر حال این تصمیم در دستگاه‌های مربوطه اتخاذ شده البته اختلاف‌نظر وجود دارد و به اتفا‌ق‌نظر در این زمینه نرسیده‌اند، در واقع عده‌ای معتقدند که اگر یارانه شیر به تولید کننده پرداخته شود، قیمت آن ارزان‌تر تمام شده و به مصرف کننده فشار نمی‌آورد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
|
-
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
0
0
به نظرمن بزرگترين خطادرهدفمندسازي يارانه هاهمين حذف يارانه شيرواضافه نكردن مبلغ آن به مبلغ يارانه هاست طبقه متوسط ومتوسط به پايين مانندمن كه 6نفرتحت سرپرستي داريم بااحتساب نفري دوليوان شير از همين شير ليتري 600تومان روزانه 1800تومان كه درماه54000تومان خواهدشداين مبلغ دركجاديده شده است من يك چهارم اين مبلغ رابه زور تامين مي كنم تكليف فرزندان درحال رشدم چيست!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه