کد خبر: ۶۳۵۹۹

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری، گفت: ۹ تُن انواع آلایش دامی بامداد جمعه از سه سردخانه غیرمجاز در روستای قلعه نو بخش کهریزک کشف، جمع آوری و این سردخانه ها پلمب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «امین بابایی» با اشاره به پلمب هر سه سردخانه غیرمجاز با دستور قضایی، اظهار داشت: ۹ تُن انواع آلایش دامی از جمله کله، پاچه، جگر، سیراب و شیردان از این سردخانه‌های کشف شد.

وی عنوان کرد: آلایش های دامی کشف شده به دلیل نگهداری غیر اصولی، نبود کارشناس بهداشت و تاریخ تولید و انقضاء شرایط عرضه به بازار و فرآوری را نداشت.

وی با اشاره به اینکه گشت مستمر و مشترک دستگاه‌های نظارتی شهرستان ری موجب کشف این سه سردخانه غیرمجاز نگهداری، فرآوری و توزیع آلایش دامی شد، گفت: اقلام کشف شده برای انجام آزمایشات لازم به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل شده است.

بابایی یادآور شد: سردخانه‌ها نیز با دستور معاون قضایی بخش کهریزک پلمب و صاحبان این مراکز نیز برای اجرای روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر حفظ سلامت عمومی جامعه خاطرنشان کرد: نظارت‌های مستمر بر واحدهای نگهداری کالا و به ویژه مواد گوشتی و خوراکی در بخش کهریزک با جدیت انجام می‌گیرد و بدون هیچگونه اغماضی با متخلفان برخورد می‌شود.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

 

نظر شما
ادامه