کد خبر: ۶۳۰۱

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: اولویت کاری دستگاه‌ها و تولیدکنندگان امروز باید به کیفیت محصولات باشد و تولیدات باید با کیفیت پاک و سالم باشد و نیازهای جامعه ایجاب می‌کند که کیفیت را بالا برده تا به سلامت جامعه کمک کند.
دکتر ناصر مرگان ازغدی در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان نمونه کشوری استان در حوزه دام و طیور اظهار داشت: وضعیت تولید کشور بصورت کمی به حد مطلوبی رسیده و در اکثر محصولات خودکفا شده‌ایم و اکنون باید روی کیفیت محصولات کار بکنیم.
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: امروز تولیدکنندگان و مسئولان امر باید توجه خود را بر کیفیت محصولات قرار دهند چرا که استقبال عمومی و عامه مردم نسبت به محصولات کیفی است و مردم حاضرند پول بیشتری بدهند تا محصول با کیفیت بالا تهیه کنند.
وی با اشاره به اینکه محصول با کیفیت باید تفاوت قیمتی با محصول بدون کیفیت داشته باشد، تصریح کرد: کیفیت محصولات اگر بالا برود ارزش افزوده بالا می‌رود و مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که از نظر قیمتی نیز باید با هم تفاوت داشته باشند و تولید کننده‌ای که محصول با کیفیت می‌دهد به دلیل آنکه تلاش، دقت و خرج بیشتری می‌کند باید سود بیشتری ببرد.
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی اظهار داشت: سازمان دامپزشکی در زمینه کیفیت محصولات به تولید کنندگان کمک می‌کند که تولید کننده محصولی با کیفیت روانه بازار کند که سوددهی نیز داشته باشد.
وی افزود: افتخار است که از مجموع پنج تولیدکننده برتر کشور از استان خراسان رضوی، چهارتای آن مربوط به حوزه دام است و این نشان‌دهنده نقش بالای این حوزه در تولید استانی است.
دکتر جعفر عطارباشی، رئیس اداره نظارت بر بهداشت دامپزشکی خراسان رضوی هم با اشاره به انتخاب تولیدکنندگان نمونه با توجه به چاچوب و امتیازبندی، اظهار داشت: فعالیت‌های تولیدکنندگان، عوامل موفقیت و ابتکار عمل آنان باید برای دیگر تولیدکنندگان برشمرده و ترویج داده شود تا دیگران نیز بتوانند استفاده کنند.
در این مراسم از تولیدکنندگان برتر کشور از استان خراسان رضوی در زمینه دام و طیور با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

 

نظر شما
ادامه