کد خبر: ۶۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - معاون اداری و مالی سازمان دامپزشکی کشور از راه اندازی سامانه ارتباطی این سازمان با شماره تلفن 1512 خبر داد و گفت: این سامانه حداکثر تا یک ماه آینده آغاز بکار می کند.
دکتر خالد خداویردی با بیان این خبر افزود: با راه اندازی و عملیاتی شدن سامانه ارتباطی دامپزشکی، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی هر گونه اطلاعات ، سوال و پیشنهاد را می توانند از این طریق به دامپزشکی مرکز استان خود انتقال دهند.

وی با اشاره به نحوه عملکرد این سامانه گفت: مردم از هر نقطه ای که با این شماره تماس بگیرند به اداره کل دامپزشکی استان آن منطقه وصل می شوند و می‌توانند به این صورت مسایل خود را با اداره کل دامپزشکی آن منطقه مطرح کنند.

معاون سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: افراد پس از تماس گرفتن با این شماره، مباحث مورد نظر خود را اعلام می‌کند و بسته به نوع سوال یا مساله به بخش مربوطه ارتباط داده می‌شود.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح، مواردی که با بهداشت جامعه ارتباط دارد در کمترین زمان به اطلاع مسوولان استانی می‌رسد و در صورت نیاز برای کنترل این موارد برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

خداویردی با تاکید بر اینکه تمام جامعه اعم از جامعه شهری، روستایی و عشایری جزو مخاطبان سازمان دامپزشکی هستند، گفت: هم اکنون 225 هزار مرکز تولید و عرضه فراورده‌های خام دامی، 820 واحد کشتارگاهی دام و طیور و 120 میلیون واحد دامی توسط سازمان دامپزشکی کشور مدیریت و کنترل می‌‌شود.

به اعتقاد وی، راه‌اندازی سامانه ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور، تاثیر زیادی در بخش مبارزه بر علیه بیماری‌های دام و طیور و همچنین ارتقای ضریب سلامت جامعه خواهد داشت.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مشاور
|
-
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
0
0
چه جالب شماره تلفن بیمارستان دامپزشکی تهران هم ۲۱۵۱ و سازمان هم قراره بشه ۱۵۱۲ ......................
اردشیر کرمی
|
-
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
به نظرم بهتر بود شماره ای می گرفتند که به لحاظ حروف روی دکمه های شماره گیر تلفن (حروف اس ام اس) با کلمه خاصی مطابقت داشته باشد. مثلا 8381 که معادل VET1 میشود. این روش در اروپا و آمریکا سالهاست که انجام میشود و نتیجه خوبی داده.
سایت مخابرات tct.ir توضیحی در این مورد با عنوان فون واژه دارد.
نظر شما
ادامه