کد خبر: ۵۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه اعضای نظام دامپزشکی به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند با دردست داشتن تأییدیه صندوق تعاون ورفاه از 50  درصد تسهیلات دنیای بازی (وی‍‍‍‍‍‍‍ژه کودکان) مجموعه فرهنگی – ورزشی شهید چمران تهران استفاده نمایند.
همچنین علاقمندان به امکانات ورزشی در زمینه استخر، سونا و سالن‌های بدنسازی می‌توانند بلیط‌های صد و پنجاه هزار ریالی این مجموعه را ازصندوق تعاون و رفاه به قیمت صدهزار ریال تهیه نمایند.

این تسهیلات در حالی به تهرانی‎ها ارائه می‎شود که صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی در محل ساختمان مرکزی این سازمان واقع است و انتظار می‎رود تسهیلات کشوری ارائه و امور رفاهی مربوط به تهران را به نظام دامپزشکی استان تهران واگذار نماید.

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
0
با سپاس از همکاران محترم سازمان نظام دامپزشکی
به اطلاع می رسانم که مجموعه وسایل موجود در شهربازی چمران بسیار قدیمی، فرسوده و خارج از استاندارد می باشد. در صورت امکان با مراکزی مانند پارک ارم یا سرزمین عجایب که از وضعیت ایمنی بهتری در وسایل بازی برخوردارند قرارداد ببندید. مطمئن هستم همکارانی که فرزند کوچک دارند و مراکز مذکور را بازدید کرده اند حرف بنده را تایید می کنند.
نظر شما
ادامه