کد خبر: ۵۷۹۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

اولین جلسه شورای مدیران دامپزشکی در سال جاری با تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و معاون سلامت انجام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، در این جلسه که با حضور مدیران ستادی و مدیران شهرستان ها در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد آیین تکریم از «دکتر یدالله پور اللهی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی که به درجه رفیع بازنشستگی نائل شد انجام و در ادامه «دکتر محمدرضا متوسل الحسینی» به عنوان مسئول این پست معرفی شد شایان ذکر است پست سازمانی سابق ایشان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان یزد بوده است

در همین راستا «دکتر هادی زارع زردینی» به عنوان معاون سلامت این اداره معرفی شدنامبرده تا قبل از این در مقام ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان یزد مشغول به خدمت بوده‌ است.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یدالله پور امراللهی برای معاونین جدید آرزوی موفقیت در پست جدید را کرد.

در ادامه مدیرکل دامپزشکی استان و معاونین به بیان اهداف و تبیین برنامه‌هایشان در سال جاری پرداختند
«دکتر علی فاتحی نیا» با بیان این مطلب که سه اصل تعهد، امانت داری و بصیرت ویژگی های مدنظر مدیران اداره است از مدیران حاضر در جلسه خواست تا با برقراری نظم و ایجاد همدلی در کنار رعایت سلسله مراتببرنامه‌های تدوین شده در مرکز استان را به نحو احسن انجام دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: با هماهنگ‌سازی اجرای طرح‌های پیشگیرانه در سراسر استان میتوانیم گام موثری در جهت نیل به اهداف سازمانی که همانا ارتقاء امنیت غذایی و حفظ بهداشت و سلامت جامعه است بر داریم.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه ی نظارت بر بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی عرضه شده در فروشگاه های استان گفت هدف ما آن است که با اجرای نظارت هدفمند و برنامه‌ریزی شده به جایگاهی برسیم که هیچ محصول غیربهداشتی در فروشگاه های عرضه فرآورده های خام دامی وجود نداشته باشد تا نیاز به معدوم‌سازی پیش نیاید.

در انتهای این جلسه نیز از همکاران پرتلاش در حوزه نظارت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
1
1
انشاالله سایر رؤسای دامپزشکی یزد هم که به زودی بازنشسته می شوند تودیع شوند و نیروهای جوان جایگزین شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
دوست عزیز نیروی جوان خوب نیست مدیر ما ......... هست توی این یکسال گذشته دامپزشکی ......... را نابود کرده به امید روزی که دکتر ماکنعلی ایشان را نیز کنار بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
2
0
امیدوارم رویکرد جوان گرایی همچنان تداوم یابد و افکار نو در سیستم جریان یابد
کارشناس دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
3
ظاهراً مدیران جوان دامپزشکی استان یزد قصد دارند برای شهرستان با اهمیت یزد که نیازمند مدیریت مجرب است از یک نیروی بسیار کم سابقه بعنوان مسؤل شبکه استفاده کنند. درست است که جوان گرایی رویکرد خوبی است ولی سفارشی مسئولیت واگذار کردن عواقب خواهد داشت.
نظر شما
ادامه