کد خبر: ۵۶۰۷

حکیم مهر - سایت سازمان دامپزشکی نوشت : دوره آموزشی اصول و مبانی روابط عمومی و ارتباطات از تاریخ 29/1/90 لغایت 31/1/90 در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تهران برای روسای روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان ها برگزار شد.
هدف اصلی از برگزاری دوره مذکور ارتقاء دانش و مهارت های مسئولین و کارکنان شاغل در روابط عمومی در تعامل بیشتر با رسانه‌ها است که با توجه به نامگذاری سال 2011 میلادی به عنوان سال دامپزشکی، فرصت مغتنمی برای معرفی جایگاه دامپزشکی و نقش آن در سلامت و امنیت غذایی به شمار می‌رود.
رییس سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر رضایی مدیرکل حوزه ریاست سازمان نیز با حضور در جمع مسئولان روابط‌عمومی ادارات کل دامپزشکی استان‌ها، با اشاره بر لزوم بهره‌گیری از نیروهای متخصص در روابط‌عمومی، بر برگزاری دوره‌های آموزشی مفید در این زمینه تاکید کرد.


دکتر سید محسن دستور در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی، خواستار بکارگیری از این مهم در تمامی زمینه‌های کاری شد.


لازم به ذکر است "مدیریت روابط‌عمومی – تبلیغات و نمایشگاه" عنوان دوره‌ای بود که در روز نخست توسط دکتر فروزفر و "خبر نویسی پیشرفته" نیز در روز دوم توسط دکتر جعفری که هر دو از اساتید دانشگاه می‌باشند، برای مسئولان روابط‌عمومی ارائه شد و دکتر شکری نیز در سومین روز این دوره پیرامون برنامه‌ریزی ارتباطی در روابط‌عمومی شامل  اصول تدوین برنامه،  اصول تدوین پیام‌های ارتباطی و روش‌های ارزیابی و پژوهش در روابط‌عمومی به ایراد سخن پرداخت.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه