کد خبر: ۵۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  معضل روابط عمومی‎ها در دامپزشکی روز به روز ابعاد جدیدی به خود می‎گیرد و علاوه بر ضعف مفرط در اطلاع‎رسانی اکثر ادارات کل دامپزشکی استانها - بجز چند اداره کل معدود که اطلاع‎رسانی نسبتاً مناسبی دارند - و اشکالات متعدد در انتشار اخبار ، شیوه ارسال پیامک هم به این معضلات اضافه شده است.

در تازه‎ترین نمونه از ارسال پیامک‎ها ، اداره کل دامپزشکی استان تهران پیامکی از طریق شماره 30001241 به برخی دامپزشکان و مخاطبان خود ارسال نموده که متن آن عیناً به این شرح است :

" مدیرکل محترم اداره کل دامپزشکی استان تهران جناب آقای دکتر حزبئی ، چهلمین روز درگذشت آن عزیز از دست رفته را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‎کنیم. روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران tehranvet.ir "

 

همانطور که در پیام فوق مشاهده می‎شود اولاً ارسال این پیامک با استفاده از امکانات دولتی به مخاطبان آن اداره کل اصلاً ضرورتی ندارد. ثانیاً در این پیامک مخاطب مدیرکل جدید دامپزشکی استان تهران بوده و معلوم نیست پس چرا پیامک برای دامپزشکان و مخاطبان آن اداره کل ارسال شده است؟! ثالثاً اصلاً در این پیامک معلوم نیست مدیرکل محترم دامپزشکی استان تهران به سوگ کدامیک از عزیزانش نشسته است؟

 

حکیم مهر ضمن عرض تسلیت به مدیرکل محترم دامپزشکی استان تهران امیدوار است روزی معضل اطلاع رسانی در دامپزشکی حل شده و جهشی مثبت در این زمینه مشاهده گردد. در همین راستا به زودی مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) اقدامات جدیدی انجام خواهد داد که متعاقباً به استحضار بینندگان محترم حکیم مهر خواهد رسید.

 

تکمیلی : در پی انتشار این خبر و خبر قبلی (اوج توانمندی سایت اداره کل دامپزشکی استان تهران!) ، مدیر محترم روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران در تماس تلفنی با مدیرمسئول حکیم مهر، ضمن پذیرش و استقبال از انتقادات خواستار تعامل بیش از پیش برای ارتقاء سطح اطلاع رسانی دامپزشکی شد.

حکیم مهر نیز ضمن تقدیر از توجه ایشان ، به زودی دو پیشنهاد مهم به سازمان دامپزشکی کشور ارائه خواهد نمود که امید است نقش مؤثری در ارتقاء سطح اطلاع‎رسانی دامپزشکی ایفا نماید.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باران
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
0
0
اینه دیگه!!! وقتی ...... نباشه به ........ میگن ...... !!!!!! ایشالا یاد میگیرن . . .
نظر شما
ادامه