کد خبر: ۵۴۵۵

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی آذربایجان شرقی، کازرون و کرمان + درگذشت یک همکار بازنشسته در مازندران

 

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی با اهدا لوح سپاس از مدیر کل دامپزشکی استان
 
استاندار آذربایجان شرقی با اهدا لوح سپاسی از موفقیت های حاصله مدیر کل و همکاران اداره کل دامپزشکی استان در ساماندهی کشتارگاههای دام و طیور تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی با اهدا لوحی به منظور کسب موفیقت ها و دستاوردهای اداره کل دامپزشکی استان در سال 1389و همچنین ارج نهادن به تلاشهای این اداره کل در ساماندهی کشتارگاههای استان از دکتر بهراد زندیه مدیر کل و همکاران  اداره کل دامپزشکی استان تقدیر نمود.
افزودنی است در حال حاضر در استان 11 کشتارگاه صنعتی طیور، 2 کشتارگاه صنعتی دام، 5 کشتارگاه نیمه صنعتی دام و 4 کشتارگاه سنتی مشغول به کار هستند که تمامی دامهای کشتارشده در این کشتارگاهها تحت نظارت شرعی و بهداشتی دامپزشکی قرار دارد و همچنین در سال 1389 با تلاشهای کمیته ساماندهی کشتارگاههای و همکاران اداره کل دامپزشکی استان و حمایتهای همه جانبه استاندار، 5 کشتارگاه سنتی غیر بهداشتی دام در استان آذربایجان شرقی پلمپ گردیده است.

 

------------------------------------

 

سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان کازرون منصوب شد
 
طی حکمی از سوی دکتر دهقانی مدیر کل دامپزشکی استان فارس، دکتر سید علیرضا مومنی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کازرون منصوب و از خدمات مسئول قبلی سید محمد کاظم سعید تقدیر به عمل آمد.

------------------------------------

 

تقدیر از دامپزشکی استان کرمان بدلیل عملکرد مطلوب در مبارزه با قاچاق کالا و ارز


به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان در راستای عملکرد مطلوب این اداره کل و همکاری با کمیسیون کالا و ارز استان در مسئله مبارزه با قاچاق دام و جلوگیری از تبعات منفی این امر در استان، لوح تقدیری از سوی مهندس نجار استاندار کرمان به دکتر غلامرضا زیدآبادی اهدا شد.
دکتر غلامرضا زیدآبادی در این رابطه اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده با مقامات اجرایی و انتظامی استان و تلاش بی وقفه مامورین دامپزشکی در استان اکنون شاهد کاهش چشمگیر تردد غیر مجاز دام در استان هستیم.
وی تصریح کرد : مسئله دام قاچاق که اخیرا باعث ایجاد تبعات منفی در صنعت دامپروری و اقتصاد کشور شده است باید با دقت نظر مسئولین مربوطه حل و فصل گردد.
مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به بسیاری از معضلات دام قاچاق افزود: بدلیل احتمال وجود بیماری های نوپدید و بازپدید در این گونه دام ها که از دیگر کشور ها به کشور ما وارد می شود، سلامت و بهداشت دامپروری و به تبع آن سلامت جامعه به خطر می افتد.
وی ضمن تشکر از همکاری تمامی مجموعه دامپزشکی بخصوص مسئولین شبکه های دامپزشکی شهرستان‌ها و مسئولین قرنطینه دامپزشکی گفت: در استان کرمان با برگزاری جلسات متعدد و استفاده از نظرات کارشناسان موفق شده ایم جایگاه مطلوبی را نسبت به سایر استان های کشور بدست آوریم.

 

-------------------------------------

 

درگذشت یک همکار بازنشسته
 
پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی نوشت : با نهایت تاسف و تاثر باخبر شدیم همکار بازنشسته پرویز تقی‌زاده مسئول سابق امور مالی اداره کل دامپزشکی استان مازندران به رحمت ایزدی پیوسته است.
در گذشت این سرمایه‌ گرانقدر را به خانواده داغدار ایشان و کلیه همکاران صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه احدیت برای آن مرحوم اجری جزیل و برای بازماندگان صبری جمیل مسئلت داریم.
حکیم مهر نیز به نوبه خود درگذشت آن مرحوم را به خانواده محترم وی و جامعه دامپزشکی کشورمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‎نماید.

 

 

نظر شما
ادامه