کد خبر: ۵۴۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - در حالی که سایت سازمان نظام دامپزشکی که اواخر اسفند 89 پیام تبریک نوروزی رئیس این سازمان را منتشر کرده بود در طول تعطیلات عید نوروز با اختلال مواجه بود ، این پیام تبریک حاوی جملات جدیدی هم نبود!

پس از آنکه امسال دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان در پیام تبریک نوروزی خود ، از تبریک عید نوروز غافل شد ، دکتر آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی هم ترجیح داد همان پیام سال گذشته را عیناً برای تبریک امسال خود استفاده و منتشر کند!

البته پیام تبریک دکتر آقامیری نسبت به سال قبل یک جمله اضافه داشت که در بین متن اضافه شده و آنهم عبارت " دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی عزیز و گرامی هموطن، در اقصی نقاط دنیا " است. عبارتی که تناسبی هم با جمله پس از آن که تبریک به جامعه دامپزشکی کشور است ندارد و به نظر می‎رسد بدون دقت تنها برای ایجاد تفاوت بین پیام امسال و سال گذشته اضافه شده است!

متن پیام نوروزی رئیس سازمان نظام دامپزشکی در سال 89 و 90 بدین شرح است :

بسمه تعالی
زکوی  یار  میآید  نسیم  باد  نوروزی                       از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی
در هزار توی تاریخ ایران که فرو می روی، سرگشته می مانی از شگفتی‌های سرگذشتش، که چگونه مردمان این دیار بر چهار راه پیوند خاور و باختر جهان، در برابر دشمنان ایستاده و همزمان از درون می جوشد و جوانه  می زند و شکوه تمدن و بالندگی خویش را به رخ می کشد و رشک همگان بر می انگیزد.
پس به پاس این تبار پاکش در آغاز سال نو ایران اسلامی و به فرخندگی نوروز جاودان از خداوند می خواهیم دل های ایرانیان را شاد گرداند و لحظه هایی نیکو را برای همگان به ارمغان آورد.
یا مقلب القلوب و الابصار                                                 یا  مدبر  اللیل  و  النهار
یا محول الحول و الاحوال                                               حول حالنا الی احسن الحال
دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی عزیز و گرامی هموطن، در اقصی نقاط دنیا
تازه شدن طبیعت را به اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی تبریک و شادباش می گویم، هرچند که نوروز، هر روز شماست. روزهایی که تلاش می کنید برای پایداری سلامت عموم جامعه، که نوروز نه اول هر فروردین که آن روزی است که چیز تازه ای بیافرینی، کاری کنی و تلاشی به بار بنشانی و حس کنی با دل و جان انسان بودنت را، که انسانیت، در خدمت به خلق خداست.
در طلیعه سال نو نخست ایزد منان را ستایش می کنیم که گردش فصول را اینگونه زیبا آفرید و درود می فرستیم بر پیامبر مهر و رحمت محمد مصطفی (ص) و از آن مستوره غایب از نظر، حضرت ولی عصر (عج) می خواهیم در پناه توجهات خاصه اش شکوه و سرافرازی ایران و ایرانیان را تحت زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) پایدار و مستدام بدارد.
سال و مال  و فال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت            بادت اندر شهریاری برقرار و بردوام
   سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش                     اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
دکتر سید محمد آقامیری - رییس سازمان نظام دامپزشکی

 

خبر مرتبط :

پیام تبریک نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی بدون تبریک!

دکتر لطفی‏زاده در پیام نوروزی مطرح کرد : سال 89 چشمانی اشک‏بار و گلویی بغض‏آلود داشتیم / هشدار صریح به سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی / تشکر از برگزاری باشکوه مراسم 14 مهر / نامگذاری سال 90 بعنوان سال معرفی زوایای مختلف حرفه دامپزشکی + متن کامل پیام


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک هوشیار
|
-
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
0
0
با سلام و احترام / خطاب به بیننده محترم با عنوان (دامپزشک هوشیار) :
1 - متاسفانه به دلیل توهین آمیز و کذب بودن بخشی از مطالب شما بخصوص در مورد نقل قول سازمان نظام دامپزشکی که کذب بودن آن اظهر من الشمس است مجبور به حذف و نقطه چین کردن آن هستیم. ای کاش از زحمتی که در تایپ این متن و بازدید بخرج دادید به نحو بهتری در راستای منافع صنف دامپزشکی استفاده می فرمودید.
2 - متن پیام رئیس محترم سازمان نظام دامپزشکی به مناسبت سال گذشته (89) در آدرس زیر هنوز موجود است و درستی این خبر و تیتر آن (دکتر آقامیری با همان پیام تبریک سال قبل امسال را تبریک گفت!) که به زعم جنابعالی اشتباه بوده از طریق مراجعه به آدرس ذیل قابل اثبات است :

http://vetnews.ir/article/CD13/6618/

3 - لطفاً از نوشتن مطالبی که کذب است و خلاف مصالح صنف دامپزشکی است پرهیز فرمایید. پیشنهاد می‎کنم جنابعالی اگر دوستدار سازمان نظام دامپزشکی و دامپزشکان بخش خصوصی هستید ، سازمان نظام دامپزشکی را در وظایف خود یاری دهید تا ان شاء الله با کار بیشتر همانطور که اخیراً موارد مثبت و البته برخی موارد که جای کار بیشتری دارد در همین سایت منتشر شد زمینه مخابره اخبار و مطالب مختلف از موفقیت های رو به جلوی سازمان نظام دامپزشکی در خدمت به دامپزشکان بخش خصوصی بیش از گذشته فراهم آید.
با احترام - دکتر محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

آقای دکتر ........{لطفی‎زاده} !
دامپزشکان بخش خصوصی نمی دانستند واقعا مشکل شما با سازمان نظام دامپزشکی چیه؟ البته سازمان نظام میگه که شما ............ هستی! اما شما انکار می کنی! اما مشکل مثل اینکه از شماست!!!!!!!! معلوم که این تیتر را میزنی اما حداقل پیام نوروزی پارسال دکتر آقامیری را نمی ری بخونی خوب به اشتباه هم می افتی!!!!!!!!!! آقای خبرنگار که خیلی دوست داری کار خبرنگاری بکنی و دائما برای خودت پست درست می کنی و به خودت تبریک میگی و برای خودت مشاور نصب می کنی و معاون عزل میکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آرزو بر جوانان عیب نیست بالاخره یه روز ..................عجله نکن کوچولوی مهربون!!!!!!!!
غضنفر
|
-
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
0
0
قابل توجه مدیره متخصص روابط عمومی سازمان دامپزشکان کشور !
نظر شما
ادامه