کد خبر: ۵۳۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - دولت در راستای توسعه مناسبات بین المللی ایران و ارتقا جایگاه علمی و تخصصی سازمان دامپزشکی کشور با برگزاری گردهمایى منطقه اى سازمان جهانى بهداشت دام در آسیا و اقیانوسیه موافقت کرد.
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت : هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و به استناد تبصره (3) ماده (1) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه‌های غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی – مصوب 1370- برگزاری بیست و هفتمین گردهمایى منطقه‌اى سازمان جهانى بهداشت دام در آسیا و اقیانوسیه توسط سازمان دامپزشکی کشور موافقت کرد.
بر اساس این مصوبه، بیست و هفتمین گردهمایى منطقه‌اى سازمان جهانى بهداشت دام در آسیا و اقیانوسیه توسط سازمان دامپزشکی کشور در سال 1390 با هدف توسعه مناسبات بین‌المللی ایران و ارتقا جایگاه علمی و تخصصی سازمان دامپزشکی کشور و با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای ژاپن، استرالیا، نیوزلند، چین، کره جنوبی، آمریکا، کشورهای ناظر، سازمان بین‌المللی و تخصصی فائو، اتحادیه اروپا و سازمان تجارت جهانی برگزار می‌شود.
این مصوبه توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ابراهیم ملایمی- کارشناس بین المللی سازمان دامپزشکی کشور
|
-
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
0
0
با سلام
این کنفرانس، یک کنفرانس دو سالانه می باشد و هر دو سال یکبار در یکی از کشورهای عضو برگزار می شود. سازمان دامپزشکی کشور عضو 2 کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) می باشد: 1- کمیسیون منظقه ای سازمان جهانی بهداشت دام در خاورمیانه 2- کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی بهداشت دام در آسیا، خاور دور و اقیانوسیه
عنوان صحیح کنفرانس است از:
بیست و هفتمین کنفرانس کمیسیون منطقه ای سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) در آسیا، خاور دور و اقیانوسیه می باشد که به مدت 5 روز در اواخر آبانماه و اوائل آذرماه سال 1390 در تهران برگزار خواهد شد و نمایندگان سازمان های دامپزشکی کشورهای عضو کمیسیون، دفتر مرکزی OIE و سایر سازمان های منطقه ای و بین المللی در آن شرکت خواهند نمود.
نظر شما
ادامه