کد خبر: ۵۲۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - دکتر سید محسن دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مرکز بررسی بیماریهای طیور دوک در استان مازندران در جمع پرسنل این آزمایشگاه و اداره طیور اداره کل دامپزشکی مازندران که در این مرکز مستقر می‌باشد، گفت: برای راه‌اندازی این مرکز نیاز به وجود نیروی انسانی و تخصیص اعتبار کافی بوده که با پیگیریهایی که از سوی اداره کل دامپزشکی مازندران و حمایت‌های بسیار خوب استانداری، بخشی از مشکل جذب نیرو و اعتبارات این مرکز تامین خواهد شد و  امید است با توجه به صرف هزینه‌های سنگین برای این مرکز، با بهره‌گیری از امکانات موجود بهترین استفاده و بهره‌برداری را از این مرکز داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به نتایج آزمایشگاهی اعلام شده از سوی این مرکز گفت: خوشبختانه کلیه نتایج آزمایشگاهی این مرکز در مرکز تشخیص و آزمایشگاه سازمان دامپزشکی کشور نیز مورد تائید قرار گرفت که این امر نشان دهنده دقت و معتبر بودن آزمایشات این مرکز می‌باشد.
رییس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه به انتقال اداره طیور اداره کل دامپزشکی مازندران به این مرکز اشاره نمود و گفت: این اقدام در جلسه شورای معاونین سازمان دامپزشکی کشور مطرح و با بحث کارشناسانه به تصویب رسید.

 

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غضنفر
|
-
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
0
0
ميگم با پيوستن ......... به جمع مديران ستادي سازمان دامپزشكي كشور تركيب مديران سازماني كاملا يكدست و ........ شده ها . . .
غضنفر
|
-
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
0
0
...... فكر ميكني چند درصد از زعماي ....... فرهيخته اند و ميتونن نقطه چين هاي شما رو تفسير كنن داداش ! يه جوري بنويس عامه فهم باشه
نظر شما
ادامه