کد خبر: ۴۸۰۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر


رئیس اداره دامپزشکی بندر انزلی گفت: امسال بالغ بر چهار هزار تن پودر صفرای خشک گاوی که درانزلی تولید شد به کشور چین صادر شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر علی رسولی» در جلسه دامپزشکی انزلی با بیان این‌که پودر صفرا در صنایع دارویی و آرایشی کاربرد دارد، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مقدار چهار هزار و 778 کیلوگرم پودر صفرای خشک گاوی که در یکی از شرکت‌های موجود در منطقه آزاد انزلی تولید شد، به کشور چین صادر شده است.

وی با اشاره به نظارت دامپزشکی در این خصوص افزود: این مقدار پودر تولید شده از حدود 95 هزار لیتر مایع صفرای گاوی که از کشتارگاه‌های تحت نظارت دامپزشکی از نقاط مختلف ایران جمع‌آوری و پس از صدور گواهی حمل قرنطینه‌ای- بهداشتی دامپزشکی مبداء با خودروهای ویژه به شهرستان انزلی حمل و در تنها کارخانه تولید پودر صفرای کشور، واقع در منطقه آزاد انزلی، تحت نظارت کارشناس دامپزشکی ابتدا تغلیظ و سپس تبدیل به پودر شد.

رسولی با اشاره به ارزآوری این محصول صادراتی خاطرنشان کرد: این مقدار پودر صفرای تولید شده پس از بسته بندی و اخذ مدارک لازم جهت صادرات از طریق فرودگاه امام به کشور چین صادر  و حدود 73 هزار دلار ارزاوری داشته است.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
1
2
پاراگراف اول نوشته 4 هزار تن
پاراگراف دوم نوشته 4 هزار کیلو
فقط 1000 برابر اختلاف هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
بیگ لایک
دکتر افشاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
ای کیو الان ایرادش چیه؟؟
هر تن هزار کیلو میشه دیگه
خدایااا کیا اومدن شدن دامپزشک
نظر شما
ادامه