کد خبر: ۴۴۹۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر



«آیت الله علوی گرگانی» گفت: در نبود نظارت، اخیرا گوشت را رنگ و سرخ می‌کردند و به مردم می‌فروختند. حتی حیوان حرام گوشت را به جای حلال گوشت سربریده و به مردم فروخته‌اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله علوی گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار نیره پیروز‌بخت، رئیس سازمان استاندارد کشور و صادقی، استاندار قم گفتند: خدا می‌فرماید همه کارهای دنیا برای سرگرمی است ولی بعد فرمود، همین مسائل که برای سرگرمی قرار داده شده اگر انسان درست بکار بگیرد چه بسا به هدایت برسد.

ایشان بر خدمت رسانی همه مسئولین برای از بین فقر، بیکاری، تولید و اشتغال و غذای حلال تأکید کردند و افزوند: اگر غذا و اجناس حلال نباشد، قطعا فساد و خیانت درکشور بیشتر می‌شود.

کوتاهی مسئولیت، خیانت به نظام است

ایشان افزودند: کسانی که مسئولیت در دستشان است درمسئولیتشان کوتاهی کنند، این کوتاهی باعث می‌شود مردم گرفتار شوند بنابراین این عمل مسئول خیانت است.

آیت الله علوی گرگانی گفتند: اخیرا گوشت را رنگ و سرخ می کردند و به مردم می فروختند. حتی حیوان حرام گوشت را به جای حلال ‌گوشت سر بریده و به مردم فروخته‌اند.

ایشان بیان داشتند: این اتفاقات درنبود نظارت بربازار و عدم خدمت رسانی مسئولین به مردم است. وقتی مسئولی متعهد در خدمت رسان نباشد، فساد و خیانت درکشور بیشتر می‌شود.

بی‌تعهدی مسئولین، بی‌اعتباری برای نظام است

ایشان بیان داشتند: عدم خدمت رسانی و نبود نظارت مسئولین باعث می‌شود اعتبار کشور و نظام پایین بیاید.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
با عرض احترام به این مرجع عالیقدر باید گفت که نظارت همه جا هست لیکن خود ناظر اینکاره است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
همکاران محترم...ازمایش تشخیص تایپ گوشت....کروماتوگرافی و pcr.. نیاز به تجهیزات خاص و بسیار هزینه بر میباشد..
دوستان اگر روش بهتری بلدند اطلاع دهند
ناشناس
|
Hong Kong
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
به نظرم،آقای دکتر رفیعی عزیز مدیرکل محترم و زحمتکش استان قم،لطفا موضوع را از طریق دفتر حضرت ایت الله پی گیری نمایند و اگر اطلاعات اشتباهی به ایشان رسیده، شفاف سازی فرمایند.
نظر شما
ادامه