کد خبر: ۴۳۵۸

حکیم مهر - نمایش «آنفلونزای خوکی» به نویسندگی مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی نیما دهقان از دوشنبه 15 آذر در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

نیما رئیسی، فرزین صابونی، الهام کردا، افسانه ماهیان و جواد پولادی بازیگران «آنفولانزای خوکی» هستند که از دوشنبه ساعت 17 و 19:45 اجرا می‌شود.

«آنفلونزای خوکی» داستان دکتری است که  به صورت کاملا محرمانه در مطب خود روی بیماری آنفلونزای خوکی تحقیق و پژوهش می‌کند. او به مرور زمان متوجه می‌شود این بیماری به همسر و دخترش هم سرایت کرده پس تصمیم می‌گیرد از این پروژه دست بکشد، اما مسئولان بالاتر با او مخالفت می کنند و...

شکل اجرایی این نمایش به گونه‌ای است که از دوربین های مداربسته در اجرا استفاده می‌شود. طراحی صحنه و نور را منوچهر شجاع انجام داده و پریدخت عابدین‌نژاد به عنوان طراح لباس این گروه را همراهی می‌کند. طراح و اجرای موسیقی نیز به عهده فرشاد فزونی است و طراحی و ساخت تصاویر توسط حسام نورانی انجام می‌شود.

طراح پوستر و بروشور هم امیر اسمی است و جواد رمضانی به عنوان مدیر تولید درکنار گروه اجرایی حضور دارد. ساقی عطایی، ملیحه زمانی گروه کارگردانی این نمایش را تشکیل می دهند و احسان خبری مدیر صحنه، محمد گودرزیانی  منشی صحنه و نریمان دهقان مسئول هماهنگی این اجرا هستند.

«آنفلونزای خوکی» که تا نیمه اول دی‌ماه  روی صحنه است از یکشنبه تا پنجشنبه به صورت دواجرایی به صحنه می‌رود و روزهای پنجشنبه و جمعه به شکل یک اجرایی تنها در ساعت 19:45 اجرا می‌شود.

 

 

نظر شما
ادامه