کد خبر: ۴۳۴۵

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی قزوین، بوشهر، قم و همدان

 

برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی توسط دامپزشکی قزوین به مناسبت هفته بسیج و روز خانواده

 

همایش کوهپیمایی به مناسبت هفته بسیج وروز خانواده ، توسط تربیت بدنی بسیج اداره کل دامپزشکی قزوین ویژه خانواده پرسنل این اداره کل  روز جمعه مورخ 12/9/89در محل امامزاده باراجین برگزار شد.

در این همایش جمعی ازخانواده های پرسنل اداره کل وشبکه های دامپزشکی با صعود به قله مردمی واقع در قریه باراجین این روز را گرامی داشتند.

در پایان نیزاز طرف پایگاه بسیج اداره کل،  هدایایی به رسم یادبود،به شرکت کنندگان اهدا شد.    

------------------------------------

 

فینال مسابقه مینی فوتبال هفته بسیج در اداره کل دامپزشکی بوشهر برگزار شد
 
فینال مسابقه مینی فوتبال به مناسبت هفته بسیج در اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با حضور مسئولین بسیج اداری، مدیر کل، معاونین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی برگزار شد برگزار شد.

در ابتدا دکتر شریفی مدیر کل و دکتر کاوه فرد سخنانی را درمورد بسیج و ارزش‌های این نهاد مقدس ایراد فرمودند.

این مسابقه بین دو تیم اداره کل (الف) و اداره کل (ب) برگزار شد و در پایان اداره کل (ب) با نتیجه 5 بر 1 حریف خود را شکست داد.   

 

------------------------------------

 

کشف بیش از 2 تن اسکلت مرغ در قم
 
بنا به گزارش اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی قم در تاریخ 10/9/89 (تا پاسی از بامداد روز پنجشنبه) پس از پیگیری‌ها و رصدکردن کارگاه به ظاهر متروکه در منطقه شادقلی خان قم، موارد ذیل با همکاری نیروهای سازمان بازرگانی و اداره کل تعزیرات از محل کشف گردید:

1-     مقدار بیش از 2 تن اسکلت مرغ

2-     مقدار بیش از 500 کیلوگرم سینه بی استخوان

3-     مقادیر بالای 100 کیلو ران تاریخ گذشته

4-     مقدار 100 کیلو کتف وبال

5-     یک دستگاه تولید خمیر مرغ با وجود مقدار ی خمیردر لوله های خروجی دستگاه

 

-------------------------------------

 

دامپزشکی استان همدان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برنامه تفریحی برگزار کرد


مدیر کل دامپزشکی استان همدان ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش روحیه کار و تلاش در همکاران این برنامه تفریحی که به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان طراحی و اجرا شد و در دو شب متوالی همکاران بازنشسته و کارکنان دامپزشکی استان باتفاق در  یک گردهمائی فیلم های ملک سلیمان و از ما بهترون را در سینما با هم دیدند و بسته فرهنگی نیز به آنان هدیه شد که امید است این برنامه ها بتواند در همدلی و صمیمیت و تلاش همکاران اثر خوبی داشته باشد.
دکتر کریمی مخصوص در ادامه افزود:در این برنامه تفریحی که به پیشنهاد شورای فرهنگی اداره کل دامپزشکی استان همدان برگزار شد یک بسته فرهنگی حاوی کتاب مرزهای رذائل و فضائل اخلاقی وDVD  حاوی  مسائل روانشناسی خانواده به آنان هدیه شد.

 

نظر شما
ادامه