کد خبر: ۴۳۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: هرچند عبور و مرور حیوانات از وسط دانشگاه برای خودش جذابیت‌هایی دارد، اما کمی برای دانشجویان ورودی جدید مساله‌ساز است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری دانشجو، «نعیمی» با اشاره به رفت و آمد حیوانات اهلی در محوطه این دانشگاه گفت: هرچند حیوانات اهلی برای خودش جذابیت‌هایی دارد، اما این نکته کمی برای دانشجویان ورودی جدید مساله ساز است. گاهی در سلف دانشگاه نشسته ایم و متوجه کاروان شتری می‌شویم که از مقابل در سلف عبور می‌کند.

نعیمی در ادامه اظهار کرد: دانشجویان ترم اولی خصوصا برخی از خانم‌ها از این حیوانات واهمه دارند و وقتی در حیاط دانشگاه با شتر و یا گاوی روبرو می‌شوند کمی می‌ترسند. بار‌ها این مساله را با مسئولان دانشگاه مطرح کرده ایم، اما آن‌ها می‌گویند به دلیل شرایط جغرافیایی دانشگاه راه حلی برای آن ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان در ادامه افزود: البته این حیوانات اهلی بر جذابیت دانشگاه اضافه می‌کنند و حتی دانشجویان جدید نیز کمی پس از حضور در دانشگاه به آن عادت می‌کنند.

وی یادآورشد: مکان دانشگاه هرمزگان در ۵ کیلومتری بندر عباس و در جاده میناب، از یک سو به دریا و از سوی دیگر به بیابان راه دارد و همین مساله سبب شده است که حیوانات اهلی و یا گاهی سگ‌های بیابانی از محوطه دانشگاه عبور کنند.

گفتنی است، استان هرمزگان یکی از مراکز پرورش شتر کشور را تشکیل می‌دهد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
یعنی این دانشگاه حصار ندارد البته ببخشید نمی دونستم اونجا همه کارها برعکس هست
نظر شما
ادامه