کد خبر: ۴۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: همایش آموزش تشدید مراقبت در پیشگیری از خطر گسترش بیماری‌های سیاه زخم و شاربن برگزار می‌شود.

دکتر غلامرضا زیدآبادی در نشست معاونان، روسای ستادی و شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های استان کرمان اظهار داشت: همایش یک روزه آموزش تشدید مراقبت در پیشگیری از خطر گسترش بیماری‌های سیاه زخم و شاربن توسط دانشکده علوم پزشکی کرمان این هفته در مرکز استان برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: با توجه به ارائه موضوعاتی که توسط اداره کل دامپزشکی در مورد مسائل مربوط به بیماری سیاه زخم و شاربن در این همایش مطرح می‌شود، تمام مسئولان و کارشناسان دامپزشکی استان کرمان باید در این همایش شرکت کنند.
زیدآبادی خاطرنشان کرد: برای انجام مطلوب‌تر فعالیت‌ها و عملیات‌های دامپزشکی در استان کرمان سازمان دامپزشکی خواستار ارتباط بیش از پیش مسئولان بخش دولتی با بخش خصوصی در تمام زمینه‌های درمانی، پیشگیری و بهداشتی است.
شایان ذکر است، در این نشست از منصور اخترشناس مسئول بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان بم که ارتباط تنگاتنگی با شبکه دامپزشکی شهرستان و همچنین اداره کل دامپزشکی استان کرمان برقرار کرده است، تقدیر و لوح یاد بودی توسط مدیرکل دامپزشکی به ایشان اهدا شد.
در این نشست موضوعاتی همچون مسائل تردد دام در منطقه و عملکرد پست‌های قرنطینه دامی، نحوه نظارت بر توزیع واکسن‌های طیور، عملیات اجرایی بخش خصوصی، بررسی طرح مبارزه با خشکسالی در استان کرمان و اعتبارات تخصصی استان و ... مباحثی مطرح شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتردانشوران
|
-
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
0
0
در متن شاربن و سیاه زخم توسط ....
یا جایگزین و شود بهتراست
نظر شما
ادامه