کد خبر: ۴۱۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - در حالی که تاکنون دو بار زمان برگزاری همایش پاتوبیولوژی دامپزشکی به ترتیب مهر و آذر ماه سالجاری اعلام شده بود ، باز هم این زمان با تعویق مواجه و برگزاری این همایش به اسفند موکول شد!

پیش از این 20 مهر ماه و سپس اول آذرماه سالجاری به عنوان زمان برگزاری این همایش اعلام شد اما به دلیل عدم مدیریت زمان و برنامه‎ریزی صحیح اکنون به نیمه اسفند 89 موکول شده است.

پایگاه اطلاع رسانی این همایش نوشت :

" با توجه به استقبال بیش از اندازه شرکت‎کنندگان از همایش و تقارن با ایام سوگواری سید الشهداء (علیه السلام) و آماده‎سازی زیرساخت‎های دانشگاه جهت هرچه باشکوه‎تر برگزار شدن همایش، تاریخ برگزاری دومین همایش ملی پاتوبیولوژی به 15 و 16 اسفند 1389 موکول شد "

به نظر می‎رسد برگزارکنندگان این همایش مختصر درکی برای مخاطبین خود قائل نبوده‎اند و بجای عذرخواهی سه دلیل که هیچیک به دیگری ارتباط ندارد را با هم و بصورت یکجا مطرح نموده‎اند!

گفتنی است این همایش توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار خواهد شد.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
erfan
|
-
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
nabayd ye tarafe b meydun raft bayad did vaghean moshkel koja bode in k har ki har maatlabi darbare har kasi bekhad bezane unam az tarighe in khabar name dorost nist.
یک دانشجوی دکترای عمومی دامپزشکی
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
0
0
با سلام
در اینکه اجرای همایش مشکلات پیش بینی نشده فراوانی دارد که هریک به تنهایی میتوانند کل کار را تعطیل کنند شکی نیست
مهم احترام به شرکت کننده هاست، اگر به تعویق افتادن کنگره را چیز مهمی در نظر نگیریم باز شیوه اعلام آن بسیار بد بوده است، زیراکه حتا یک معذرت خواهی خشک و خالی هم نکرده اند که با 2 بار تغییر زمان برنامه کلی وقت و برنامه ریزی شما را به هم زده ایم! حداقل این کار را که میتوانستند انجام دهند
ali_vetboy@yahoo.com
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
0
0
سلام
از عرفانجان میخوایم که بگن مشکل کجا بوده؟!!!!!!!!که دارن این خبرگذاری معتبر را زیر سوال میبرن!!!!!!
سونا
|
-
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
سلام، واقعا چرا مکررا باید زمان یک همایش به تعویق بیفته؟ شرکت کننده ها حتما ماهها برنامه ریزی داشتن،چرا نباید برای وقتشون ارزش قایل شد؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه