کد خبر: ۴۱۳۵

حکیم مهر -  در حالی که پایگاه اطلاع رسانی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از کاهش 20 مرکز عرضه بهداشتی دام زنده در تهران نسبت به سال گذشته خبر داده و نشانی 10 جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده را اعلام نموده ، مدیرکل دامپزشکی استان تهران تعداد این مراکز را 16 مرکز اعلام کرده است!

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: در روز عرفه و روز عید سعید قربان بیش از 60 مرکز عرضه دام و نظارت بر کشتار در استان تهران مستقر می‌شوند.
دکتر علی اکبر فرجی افزود: با توجه به روند روبه افزایش تقاضای دام زنده در مناسبت‌ها و اعیاد بویژه عید سعید قربان، برای خدمات رسانی مناسب‌تر به متقاضیان هماهنگی‌های لازم در این خصوص با فرمانداری‌ها، سازمان بازرگانی، شهر‌داری‌ها و همچنین سازمان بهزیستی استان تهران صورت گرفته است.
وی با بیان آنکه این مراکز در نقاط مختلف استان تعیین شده است، به شهروندان استان تهران توصیه کرد بمنظور حفظ و رعایت نکات بهداشتی، دام‌های مورد نیاز برای قربانی تنها از این مراکز تهیه شود.
به گفته مدیرکل دامپزشکی استان تهران، در سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته اکیپ ‌هایی در سراسر استان برای اعمال نظارت‌های بهداشتی و شرعی بر ذبح دام‌های قربانی به منظور رفاه مردم استان مستقر شده‌ است.
فرجی تصریح کرد میزان دام مورد نیاز برای این روز هم اکنون توسط سازمان بازرگانی استان تهران تامین شده است.
مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: از مجموع این مراکز بعضی تنها مسوول عرضه دام به متقاضیان هستند و در تعدادی از این مراکز نیز ذبح کاملا بهداشتی و شرعی صورت می‌گیرد.
به گفته فرجی از مجموع مراکز در نظر گرفته شده 16 مرکز در مناطق مختلف شهر تهران مستقر است.

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه