کد خبر: ۳۷۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان تهران با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، صبح امروز شنبه مورخ 96/7/22 با حضور «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «مهندس ترکی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و «دکتر برائی نژاد» مدیر کل دامپزشکی استان تهران، پروژه بازسازی و تجهیز آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان تهران افتتاح شد.

در این مراسم که با خیر مقدم مدیر کل دامپزشکی استان آغاز گردید، گزارشی از اجرای پروژه و ضرورت توجه به بازسازی آزمایشگاه و ارتقاء استانداردهای آزمایشگاهی به منظور افزایش کیفیت خدمات به بهره برداران و اعمال نظارت های حاکمیتی ارائه گردید.

در ادامه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اهمیت اقدامات صورت پذیرفته و تداوم پشتیبانی از فعالیت های دامپزشکی استان سخنانی بیان نمود.

در پایان دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده بر حمایت سازمان از همه اقداماتی که منجر به ایجاد امنیت غذایی جامعه می گردد تاکید نمود.

شایان ذکر است آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان به منظور گرامیداشت و تقدیر از تلاش های بی وقفه زنده یاد «دکتر جلال صانع پرست» به نام ایشان نامگذاری و در این مراسم که خانواده آن مرحوم نیز حضور داشتند، آزمایشگاه مرکزی استان به بهره برداری رسید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
0
0
براي اولين بار بعد از سه سال و نيم عقلانيت تو عكس اول موج ميزنه ميان اونهمه مقام و مسئول با سمت هاي بالا فهميدگي ميخواد كه به دست همسر دكتر صانع پرست افتتاحيه انجام بشه دست همه كساني كه تو اين پروژه زحمت كشيدن و پشت صحنه بودن درد نكنه دست همه مسئولين عاقلمون هم درد نكنه
نظر شما
ادامه